پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۰۵:۵۴:۰۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۹/۱ ساعت ۱۰:۳۰
لینک کوتاه مطلب:

حضور استاندار کردستان در نمایشگاه یاریگران زندگی

استاندار کردستان در محل برگزاری نمایشگاه یاریگران زندگی با هدف ارتقای مهارت‌های زندگی و دانش پیشگیری از اعتیاد گفت: در حوزه پیشگیری، مهم‌ترین بخش آموزش و آگاهی‌بخشی است و اهتمام به این مقوله، مصون‌سازی در مقابله با اعتیاد را به همراه دارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا”
با حضور در نمایشگاه یاریگران زندگی ضمن بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه، که در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران برگزار شد،  مهم‌ترین بخش در فرایند مبارزه با مواد مخدر را «پیشگیری» عنوان کرد و گفت: هر کدام از حوزه‌های درمان و مقابله و… اهمیت خود را دارند، اما حوزه پیشگیری می‌تواند مصون‌سازی کند.

وی افزود: معتقدم در حوزه پیشگیری، مهم‌ترین بخش آموزش و آگاهی‌بخشی است که رویکرد نمایشگاه یاریگران زندگی را بیشتر آموزشی و آگاهی‌بخش دیدم.

استاندار کردستان تاکید کرد: این نمایشگاه هم از حیث محتوایی که ارائه می‌شود و هم از حیث انتخاب مخاطب، تنوع و جذابیت کار و نوع مخاطبی که عمدتا دانش‌آموزان هستند، با اهدافی که باید در حوزه پیشگیری از اعتیاد دنبال شود، مطابقت دارد.

طبق اظهارات زارعی کوشا، جای برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در استان‌ها خالی است و امید است بتوان این تجربه موفق را در استان‌ها هم اجرا کرد.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه یاریگران زندگی از ۲۵ آبان‌ ماه تا ۲ آذر ماه در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای علاقمندان است.