پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۰۵:۵۳:۵۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۹/۱۲ ساعت ۰۹:۳۰
لینک کوتاه مطلب:

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان عنوان کرد:

لزوم توجه ویژه به ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس و دانشگاه‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: کارهای فرهنگی تأثیرگذاری در سطح مدارس و دانشگاه‌ها در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، عبدالله رشیدی‌پور پیش‌ازظهر امروز در شورای اقامه نماز استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، ضمن‌ گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت:  همه ما در برابر ترویج فرهنگ نماز در سطح جامعه وظیفه سنگینی بر عهده داریم، لذا باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان عنوان کرد: استان کردستان به لحاظ دارا بودن شاخص‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی می‌تواند میزبان اجلاس سراسری نماز باشد که این مسئله اهتمام و تلاش دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه از نظرات مسئولان شهرستان‌ها نیز در برگزاری اجلاس استانی استفاده شود، افزود: می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب این اجلاسیه را در کردستان برگزار کرد.

رشیدی‌پور اظهار کرد: شایسته است دستگاه‌ها تعهدات و مصوبات جلسات اقامه نماز را به نحو احسن اجرا کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: باید کارهای فرهنگی تأثیرگذاری در سطح مدارس و دانشگاه‌ها در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز صورت بگیرد.

رشیدی‌پور در پایان گریزی به سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان زد و ابراز داشت: از حضور همه کردستانی‌ها که در استقبال از رئیس جمهورحماسه‌ای ماندگار رقم زدند، تشکر می‌کنیم.