پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۰۳:۰۰:۰۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۳ ساعت ۱۰:۴۲
لینک کوتاه مطلب:

دیدار مدیرکل ثبت احوال با استاندار کردستان به مناسبت گرامیداشت روز ملی ثبت احوال:

نقش کلیدی ثبت احوال در برگزاری انتخابات / ثبت احوال بسترساز برنامه‌ریزی منسجم

استاندار کردستان گفت: ثبت احوال می‌تواند یک داشبورد جمعیتی دقیق را برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌ها در اختیار قرار دهد و نقش موثر و کلیدی در برگزاری انتخابات دارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، امروز یکشنبه سوم دی ماه،  مدیرکل ثبت احوال استان همراه با جمعی از مدیران این سازمان بمناسبت گرامیداشت روز ملی ثبت احوال با استاندار کردستان دیدار و گفتگو کردند‌.

در این دیدار استاندار کردستان با تبریک روز ملی ثبت احوال به مجموعه کارکنان، از این ارگان بعنوان یک نهاد حاکمیتی  ریشه دار و پر قدمت یاد کرد و افزود: داده‌ها و اطلاعات ثبت احوال در تصمیم گیری های حاکمیتی بسیار تأثیرگذار هستند.

زارعی کوشا بیان کرد: نامگذاری چنین روزی به نام ثبت احوال فرصت ارزشمندی برای تببین اقدامات خوب و ارزشمند سازمان ثبت احوال است که منشا تحولات مهمی در کشور بوده است.

وی با بیان اینکه تمام برنامه‌ها و اسناد بالادستی کشور بر مبنای آمارهای ثبت احوال تدوین می‌شود، افزود: این سازمان نقش موثر و کلیدی در برگزاری انتخابات ایفا می‌کند.

استاندار کردستان با بیان اینکه اساس تصمیم گیری های کلان کشور، اطلاعات و آمارهای به دست آمده از ثبت دقیق و به موقع وقایع حیاتی حاصل می‌شود، گفت: ثبت احوال می‌تواند یک داشبورد جمعیتی دقیق را برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌ها در اختیار قرار دهد.

زارعی کوشا در ادامه این دیدار از تلاش و زحمات مدیر و کارکنان ثبت احوال استان تقدیر و تشکر بعمل آورد.

در این دیدار مدیرکل ثبت احوال، ضمن تقدیر و تشکر از  استاندار و مجموعه استانداری بابت تعاملی که با ثبت احوال در زمینه‌های مختلف دارند، از نحوه خدمات رسانی ادارات ثبت احوال استان به شهروندان و نیز روند ثبت نام و صدور کارت هوشمند ملی و ثبت وقایع حیاتی گزارشی اجمالی ارائه داد.