چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۱۵:۰۴:۵۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۳ ساعت ۱۹:۴۱
لینک کوتاه مطلب:

استاندار در همایش باشکوه تعیین سرنوشت در ۱۳۱مین سفر شهرستانی تاکید کرد:

فعالیت مدیران به نفع و یا برعلیه داوطلبان انتخاباتی ممنوع است/ ایجاد شهرک انرژی خورشیدی در قروه

استاندار کردستان گفت: دولت نه در سطح ملی و نه استان از هیچ نامزدی حمایت نمی کند و هیچ مدیری هم حق فعالیت به نفع و یا برعلیه داوطلبان انتخاباتی راهم ندارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان،”اسماعیل زارعی کوشا” شامگاه پنجشنبه سوم اسفند ماه در ۱۳۱مین سفر شهرستان با حضور در همایش باشکوه تعیین سرنوشت که در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار شد، اظهار کرد: اولویت در هر مجلس و محفلی با مسائل و مشکلاتی است که مردم با آنها مواجه اند و هدف اصلی ما نیز، خدمت بی منت و رفع مشکلات مردم در حد توان است.

وی ادامه داد: علت انباشتگی مشکلات کنونی با وجود تلاش هایی که مدیران قبلی داشته اند، ضعف ارتباطات بین مسئولان و مردم بوده است.

استاندار کردستان رویکرد دولت سیزدهم را ارتباط چهره به چهره مدیران با مردم دانست و گفت: امروز ۱۳۱مین سفر شهرستانی در۲۷ ماه گذشته را انجام دادیم  تا  بتوانیم بخشی از مشکلات هر شهرستان را برطرف کنیم.

زارعی کوشا بیان کرد: مشارکت در انتخابات و هر نوع رویدادی که مظهر مشارکت مردمی باشد حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه تضعیف مشارکت، انگیزه دشمن را برای دشمنی کردن افزایش می‌دهد، ادامه داد : سرمایه گذاری دشمن برای عدم مشارکت مردم در انتخابات بیانگر اهمیت حضور مردم ما در انتخابات است.

استاندار کردستان اظهار کرد: منشاء همه پیروزی ها و تحول در خاورمیانه نظام جمهوری اسلامی ایران است و تمام جهبه استکبار با همه امکانات نظامی که در اختیار داشتند تلاش کردند ترکیب این جبهه را برهم بزنند.

وی تاکید کرد: مشکلات جامعه به گونه‌ای بیان نشود که موجب برداشت منفی نسبت به اساس نظام و دلسردی مردم شود.

استاندار کردستان با اشاره به بخشی از برکات نظام مقدس اسلامی با پشتیبانی مردم عزیز گفت: بعد از انقلاب و با شروع جنگ تحمیلی هم برای تامین تجهیزات جنگی نیازمند کشورهای دیگر بودیم ولی امروز در دنیا یکی از قدرتمندترین کشورهای صتحب پیشرفته ترین تجهیزات دفاعی هستیم.

زارعی کوشا بیان کرد:  این جایگاه و اقتدار ایران اسلامی وابسته به نگاه و بصیرت ملت ایران است و اگر تاکنون در استان هایی هم چون کردستان فرصت هایی ازدست رفته است باید برای احیای این فرصت‌ها تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه فضای انتخاباتی در قروه و دهگلان گرم شده است، گفت:  رقابت واقعی را در این دوره از انتخابات با وجود همه تفکرها و سلیقه‌ها شاهد هستیم.

استاندار کردستان اعلام کرد: دولت نه در سطح ملی و نه استان از هیچ نامزدی حمایت نمی کند و هیچ مدیری هم حق فعالیت به نفع و یا برعلیه نامزدی ندارد.

زارعی کوشا ادامه داد: اگر مدیری در هر سطحی از خط قرمز مذکور عبور کند شب انتخابات هم باشد عزل می شود و اجازه نمی دهیم کسی این سلامت را خدشه دار کند.

وی اضافه کرد:  انتخاب اصلح بر عهده مردم است و صاحبان فکر و اندیشه باید روشنگری کنند و ویژگی های نماینده اصلح  را مطرح کنند.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنانش به ظرفیت های استان و شهرستان‌ قروه در حوزه اقتصادی اشاره کرد و گفت: وجود راه آهن مزیت استان برای توسعه اقتصادی است و سکوی مسافربری قروه در فروردین ماه افتتاح می شود.

زارعی کوشا با بیان اینکه شهریور سال آینده هم ایستگاه قروه افتتاح می شود، افزود: خط ریل سنندج به مشهد را هم سال آینده راه اندازی خواهیم کرد.

وی ایجاد زنجیره فولاد را از دیگر پروژه‌های مهم در قروه برشمرد و گفت:  مشکلات ارزی این مجموعه حل شده است.

طبق اظهارات استاندار کردستان، بزرگ‌ترین شهرک انرژی خورشیدی کشور با سرمایه گذاری خارجی در شهرستان قروه ایجاد می شود.