چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۰۰:۱۰:۰۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۲۲ ساعت ۲۲:۵۶
لینک کوتاه مطلب:

رتبه اول کشوری مشتریان فعال سرویس ADSL به مخابرات منطقه کردستان تعلق گرفت

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با رشد ۳.۱ درصدی آمار مشتریان فعال سرویس ADSL تا پایان سال ۱۴۰۲، رتبه اول کشوری این شاخص به منطقه کردستان تعلق گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان ، آزاد حکمت با اعلام اینکه برای تحقق اهداف شاخص مشتریان فعال سرویس ADSL ، پروژه ها و اقدامات زیرساختی در دو بخش کمی و کیفی در استان صورت گرفته است افزود: با افزایش آمار مشتریان فعال این سرویس مخابراتی از ۱۰۷هزارو ۸۵۳ به ۱۱۱ هزار و ۲۴۳ مشترک ،این منطقه موفق به کسب رتبه اول کشوری شد.
وی اظهارداشت: بر اساس ارزیابی درصد تحقق برنامه ها و اهداف رشد مشتریان فعال ADSL توسط شرکت مخابرات ایران، رشد ۳.۱ درصدی مشتریان فعال سرویس ADSL در نقاط شهری و روستایی استان؛ بیانگر توجه و همت این مجموعه در راستای ارائه خدمات با کیفیت و بهبود عملکرد این سرویس است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به مشتریان فعال سرویس ADSL در استان خاطر نشان ساخت: این مهم با تلاش همکاران منطقه و فراهم نمودن شرایط لازم برای واگذاری این سرویس با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن به متقاضیان تحقق یافته است.
حکمت عنوان کرد: علی رغم برخی مشکلات ، این منطقه در راستای ارائه سرویس های با کیفیت و ایجاد زیرساخت ها به منظور تامین و ظرفیت سازی پورت های جدید ADSL از تمام پتانسیل های موجود در استان بهره گرفته است.
وی بیان داشت: از آنجاییکه بهره مندی و استفاده مشتریان از سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات علاوه بر کاهش شکاف دیجیتالی و ارتقا سطح دانش و آگاهی مردم استان تاثیرگذار است ؛ در رونق و توسعه اقتصاد دیجیتال و کسب و کارهای آنلاین نقش بسزایی دارد.