چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۰۰:۵۹:۲۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۲۳ ساعت ۱۹:۳۰
لینک کوتاه مطلب:

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان

 دختر عصاره خلقت، هنر آفرینش و عاطفه زندگی است /دختران ایرانی رسالت بزرگ تمدن‌سازی را بر عهده دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: امروز شانه‌های ظریف و لطیف دختران ایران اسلامی بار سنگین تمدن سازی را به دوش می کشند و انتظار داریم این رسالت بزرگ را به سرانجام برسانند

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، مهدی رمضانی روز سه‌شنبه(۲۳ اردیبهشت) در مراسم تجلیل از دختران موفق استان و رونمایی از پرتره شهیده ناهید فاتحی کرجو که به مناسبت روز دختر در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: زنان و دختران عصاره خلقت، هنر آفرینش و عاطفه زندگی است؛ بدون شک فرآیند زندگی بدون وجود آنان تکراری، بی روح و بی خاصیت خواهد بود..

وی به فرمایشات رهبری مبنی بر تمدن سازی اشاره کرد و افزود: به طور قطع دختران امروز در آینده مادران خوبی خواهد بود چرا که امروز شانه‌های ظریف و لطیف آنان بار سنگین تمدن سازی را به دوش می کشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: خداوند در نهاد دختران مسلمان ایرانی این قابلیت را قرار داده که بهترین الگو و تمدن ساز باشند لذا آنان رسالت بزرگی برعهده دارند و انتظار داریم در راستای به سرانجام رساندن آن گام بردارند.

رمضانی افزود: دختران عطر زندگی هستند و امیدواریم به برکت وجود معطر آنان، مسمومیت‌هایی که توسط دشمن و شیاطین در دنیا پخش می شود ذایل و نابود گردد.

وی با بیان اینکه فقط کسانی لذت پدر و مادر بودن را حس می کنند که دختر داشته باشند، تصریح کرد: جامعه بشری به وجود دختران افتخار می‌کند و ما نیز وظیفه داریم که زمینه‌ی پیشرفت این آینده‌سازان در عرصه های مختلف را فراهم کنیم.