سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ , ۲۳:۳۴:۴۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۲۶ ساعت ۲۳:۰۴
لینک کوتاه مطلب:

خدام حرم رضوی میهمان استانداری کردستان

استانداری کردستان میزبان جمعی از خدام حرم مطهر امام رضا (علیهم‌السلام) بود. این دیدار که با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و ترویج فرهنگ رضوی انجام شد، فرصتی برای ادای احترام به شهیدان گمنامی بود که در محوطه استانداری آرام گرفته‌اند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان در این مراسم معنوی، که روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار شد،  بیرق متبرک حرم رضوی به عنوان سمبلی از برکت و محبت اهل بیت (علیهم‌السلام) در محوطه استانداری به اهتزاز درآمد و حضور خدام حرم، معنویت ویژه‌ای به فضای استانداری بخشید.

پس از زیارت، خدام حرم در سالن جلسات استانداری گرد هم آمده و به برگزاری جلسه‌ای معنوی پرداختند که در آن یکی از خدام با مداحی و سرودن اشعاری در وصف و منقبت امام رضا (علیه‌السلام)، حاضران را معطر به عطر کرامت کرد.

استاندار کردستان در سخنانی به ارادت خاص مردم کردستان به امام هشتم شیعیان اشاره کرد و بیان داشت: «کردستان، خواستگاه کردهای سراسر جهان است و نام مبارک رضا، به عنوان یکی از اسامی پرطرفدار در میان اهل سنت و جامعه ایرانی، محبوبیت ویژه‌ای دارد.»

این رویداد بار دیگر نشان داد که کردستان مهد عشق و معرفت به اهل بیت (علیهم‌السلام) است و مردم این دیار همواره در پیروی و ترویج فرهنگ رضوی پیشگام بوده‌اند.