معاون استاندار:
روابط عمومیها پل ارتباطی میان دولت و مردم هستند/انعکاس دستاوردهای دولت رسالت خطیر روابط عمومی است
به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “عبدالله رشیدیپور” امروز(۲۹ اردیبهشت) در مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی که با ریاست استاندار کردستان در سالن پیامبر اعظم(ص) در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: روابط عمومیها پل ارتباطی میان دولت و مردم هستند و مسئولیت بزرگی بر عهده دارند.
وی افزود: اگر این ارتباط به شیوهای پیش برود که مشکلات مردم به مسئولین مرتبط منتقل شود قطعا بسیاری از مراجعات و نارضایتیها مردم برطرف خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان تعداد مراجعات مردمی به استانداری را بالا خواند و گفت: بسیاری از مراجعات و درخواستها مربوط به مدیران شورای اداری استان است و حجم بالای مراجعهکنندهگان به استانداری نشان از عدم رسیدن مراجعه کننده به هدف و رفع مشکلات آنها توسط دستگاههای مربوطه است.
رشیدی تصریح کرد: مدیریت عالی استان با کسی تعارف ندارد و با جدیدت پیگیر وعدههای داده شده و مطالبات مردمی هستند، در همین راستا تا به امروز بیش از ۱۴۰ بازدید و دیدار مردمی در سطح استان داشتهاند.
وی با بیان اینکه دولت رئیسی دولت خدمتگزار و وعدههای صادق است، گفت: امروز استان کردستان به واسطه توجه ویژه دولت سیزدهم بر روی ریل توسعه قرار گرفته و اقدامات مثبتی در حوزههای مختلف اعم از کشاورزی، آب، سدها، فرودگاه، راهآهن و… اتفاق افتاده است.
رشیدی پور با تاکید بر اینکه مدیران استانی نیز برای تحقق وعدههای دولت در کردستان پای کار هستند، افزود: روابط عمومیها به عنوان چهرههای دستگاههایی اجرایی وظیفهی سنگینی برعهده دارند و باید اقدامات انجام شده را به خوبی منتشر و اطلاعرسانی کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان، خاطرنشان کرد: برخی از افراد به جای انتقاد سازنده، اقدام به تخریب مدیران استان می کنند که این دو با یکدیگر بسیار متفاوت است.
رشیدی پور تصریح کرد: روابط عمومیها میتوانند مردم را به سمت بیان نظرات و پیشنهادات سازنده سوق دهند.
وی با بیان اینکه روابطعمومیها در معرفی خدمات دولت و افزایش رضایتمندی ایفای نقش کنند، یادآور شد:
اگر روابط عمومیها کمک کنند و در دستگاههای اجرایی به مطالعات و درخواستهای مراجعهکنندگان رسیدگی شود، مسیر آنها به استانداری ختم نخواهد شد.