سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ , ۰۶:۴۰:۵۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۳۱ ساعت ۱۸:۵۸
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان در مراسم سوگواری شهادت رئیس جمهور و هیات همراه درمسجد جامع سنندج :

توجه ویژه رییس جمهور شهید به کردستان فراموش نشدنی است/ آیت الله رئیسی احیاگر تلاش و خدمت جهادی بود

استاندار کردستان با قلبی سرشار از اندوه و چشمانی پر از اشک گفت: آیت الله رییسی در سفر آخر خود به کردستان فرمودند، سه بار که سهل است، اگر لازم باشد، برای حل کردن مشکلات مردم کردستان ۳۰ بار هم به این استان سفر خواهم کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان “اسماعیل زارعی کوشا”امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در مراسم عزاداری رئیس جمهور شهید و هیأت همراه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی کثیری از مردم و مسئولین
درمسجد جامع سنندج، برگزار شد اظهار داشت: شهادت خادم با اخلاص ملت رییس جمهور محبوب، ولایی، نستوه و خستگی‌ناپذیر و همراهان ایشان را به محضر مقام معظم رهبری و همه ملت ایران تبریک و تسلیت عرض می کنم.

وی اضافه کرد: امروز روز میلاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) است، امامی که شهید آیت الله رییسی خدمتش را با حضور در مرقد مطهر  آن امام همام آغاز کرد و حسن ختام خدمتش در شب میلاد آن امام همام با نیل به بالاترین درجه الهی که درجه رفیع شهادت است، رقم خورد.

استاندار کردستان تصریح کرد : انقلاب ما چهره‌های برجسته‌ای را از خدمتگزاری در حوزه‌های مختلف به تاریخ ایران زمین و امت اسلامی و دینی معرفی و تقدیم کرده است.

زارعی کوشا یادآور شد: در دهه اول انقلاب چهره‌هایی همچون شهید بهشتی، شهیدمطهری و شهیدان رجایی و با هنر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که همه این‌ها سند حقانیت مسیر ملت بزرگ ایران بودند.

وی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور شهید در آخرین نشست مشترک استانداران که دو هفته اخیر برگزار شد در جمعبندی جلسه، اسم کردستان را به زبان مبارک آوردند و اظهار کردند:  مردم کردستان مردمی بسیار مهربان، قدرشناس و مهمان نوازی هستند و هر چقدر می‌توانید به این مردم خدمت کنید‌.

استاندار کردستان با بیان اینکه انصافا اگر در این دوسال قدمی در این استان برداشته شده و کلان پروژه‌های برزمین مانده به بهره‌برداری رسید جز با توجه ویژه و دستور  مستقیم آن شهید عزیز نبوده است، ادامه داد: یک بار دیگر این ضایعه دردناک را تسلیت می‌گویم، البته چه عاقبتی بهتر از این که در شب میلاد امامی که افتخار خادمی او را داشت و در مسیر خدمت به مردم و در راه ائتلاف بین امت اسلامی، دولت جمهوری اسلامی و دولت جمهوری آذربایجان به این درجه رفیع شهادت رسید.

زارعی کوشا در ادامه با بیان اینکه ، آیت الله شهید رئیسی  احیاگر کار و تلاش خدمت جهادی و انقلابی بودند که محبوب و پرتلاش شبانه‌روز خدمت می‌کرد گفت: رئیس جمهور شهید در کمال فروتنی و تواضع در بین مردم بود و ویژگی شاخص ایشان تبعیت از ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری بود.

وی یادآوری کرد: هرگاه در نشست‌های استانداران جناب آقای رئیس جمهور می‌خواستند نکته‌ای را متذکر شوند بعد از استدلال‌ها می‌فرمودند این خواسته آقا است و این روحیه ولایتمداری ایشان را می‌رساند.

استاندار کردستان با قلبی سرشار از اندوه و چشمانی پر از اشک گفت: آیت الله رییسی در سفر آخر خود به کردستان فرمودند، سه بار که سهل است، اگر لازم باشد، برای حل کردن مشکلات مردم کردستان ۳۰ بار هم به این استان سفر خواهم کرد.

زارعی کوشا با یادآوری خاطره خود از دعوت سفر آیت‌الله رئیسی به کردستان، خاطرنشان کرد: زمانی که قرار بود، پروژه آب سنندج افتتاح و مشکل ۱۰ ساله مردم حل شود، اول آذرماه ۱۴۰۰ محضر رئیس جمهور مردمی رسیدیم در شرایطی که کشور و استان درگیر اغتشاشات بود گفتم در فضای رسانه‌ای کردستان مظلوم واقع شده اگر صلاح می‌دانید برای افتتاح این پروژه شخصا حضور پیدا کنید، یک لحظه درنگ نکرد بلافاصله فرمود، روز پنجشنبه می‌آیم.