سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ , ۲۰:۲۹:۵۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۳/۱ ساعت ۱۶:۵۹
لینک کوتاه مطلب:

رییس ستاد انتخابات استان کردستان؛

از امروز تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات دوره چهاردهم  ریاست جمهوری در کردستان آغاز شده است /انتخابات بر اساس اصل یکصد و سی‌و یک قانون اساسی برگزار خواهد شد/تأکید بر اعتمادافزایی و مشارکت حداکثری در انتخابات

در پی شهادت  آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور ایران اسلامی در حادثه سقوط بالگرد،  جلسه‌ای فوق‌العاده برای بررسی و آغاز اقدامات برگزاری انتخابات دوره چهاردهم  ریاست جمهوری به ریاست مهدی رمضانی، معاون سیاسی استانداری کردستان تشکیل شد.

 

جلسه با هدف  بررسی روند برگزاری انتخابات مطابق با مقررات قانون اساسی، به ویژه اصل یکصد و سی‌و یک و ضرورت  شرکت گسترده مردم در انتخابات  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان امروز  سه‌شنبه یکم خرداد، جلسه‌ فوق‌العاده ستاد انتخابات کردستان به ریاست مهدی رمضانی و با حضور سایر  اعضای ستاد انتخابات کردستان در دفتر معاونت سیاسی استانداری برگزار شد.
رئیس ستاد انتخابات کردستان  هنچنین بر اهمیت نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی شفاف و ترویج فرهنگ مشارکت در انتخابات تأکید نمود و از آن‌ها خواست تا با پوشش دقیق و بی‌طرفانه اخبار، به تقویت فضای مشارکت و رقابت کمک کنند.