سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ , ۲۰:۴۱:۱۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۳/۷ ساعت ۱۲:۲۵
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان در مراسم سوگواری شهیدان خدمت؛

مدیریت جهادی و انقلابی میراث ماندگار « رییس جمهور شهید »/ آیت الله رییسی مقید به اخلاق و سیاست ورزی اسلامی بود

استاندار کردستان با بیان اینکه شهید آیت‌الله رییسی مدل واقعی مدیر جهادی در تراز انقلاب اسلامی بود، ایشان را احیاگر خدمت جهادی در دهه پنجم انقلاب اسلامی، امین ملت و معتمد رهبری عنوان کرد

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، صبح امروز یکشنبه ۶ خرداد ماه با حضور استاندار کردستان ، امام جمعه سنندج، و روسای دانشگاه‌ها، در هفتمین روز از شهادت خادمان دولت و شهیدان راه خدمت، مراسم سوگواری به مناسبت شهادت رئیس جمهور محبوب و مقامات همراه ایشان در مسجد کوثر مجموعه آموزشی پردیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد‌.

استاندار کردستان در این مراسم یک بار دیگر ضایعه بسیار تاسف‌بار سانحه سقوط بالگرد حامل رییس جمهور و همراهان ایشان را که موجب شهادت چند تن از چهره‌های برجسته کشور به ویژه رییس جمهور مردمی و خادم ملت شد را تبریک و تسلیت عرض کرد و شهادت رییس جمهور را اندوهی بزرگ و جبران ناپذیر برای ملت بزرگ ایران برشمرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در فراق این شخصیت ارزشمند داغدار هستند، به خدمات صادقانه دولت مردمی سیزدهم در کشور بویژه در استان کردستان اشاره کرد و به بیان خاطراتی از رییس جمهور پرداخت.

استاندار کردستان به عزاداری مردم کشورهای مختلف دنیا در فقدان شهیدان خدمت و سوگواری مردم کشورمان در قدردانی از خدمات رییس جمهور  گریزی زد و گفت: مردم ایران نیز برای رییس جمهور شهید سنگ تمام گذاشتند و با برپایی آیین‌ها و مراسم پرشور به سوگ نشستند.

وی با اشاره به ویژگی‌های بارز شهید آیت الله رییسی، ایشان را مقید به اخلاق اسلامی و اخلاق‌مداری توصیف کرد و گفت: اخلاق مداری و سیاست ورزی اسلامی در وجود ایشان نهادینه بود و نگاه توام با کرامت و اخلاق به موضوعات و افراد و‌جریان های مختلف از مهمترین ویژگی‌های خادم ملت بود.

استاندار کردستان با بیان اینکه یکی از نقاط مشترک دولت‌ها، معمولا تخریب دولت گذشته است، خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله رییسی هنگامی زمام امور را به دست گرفت که مشکلات زیادی در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و …. گریبانگیر مملکت بود اما شهید خدوم با درایت و تبعیت از رهبری بدون تخریب دیگران و دولت های قبل، با مدیریت جهادی و انقلابی، پرتلاش و بی منت در تاریخ ایران اسلامی خدمات ماندگاری را ثبت کرد.

زارعی کوشا تصریح کرد: رییس جمهور شهید احیاگر  مدیریت جهادی در دوران معاصر بود و ترازی از مدیریت را تعریف کرد که قطعا روسای جمهور بعدی رسالت سختی خواهند داشت.

وی یادآور شد: شهید رییسی مدل واقعی مدیر جهادی در تراز انقلاب اسلامی است که در دوران سه ساله خدمت‌شان اقدامات ارزشمندی را به جا گذاشتند.

طبق گفته استاندار کردستان، آنچه امروز موجب شده که مردم اینگونه عاشقانه داغدار رئیس جمهور شهید و هیئت همراهش باشند ناشی از روحیه خدمت و اخلاق‌مداری شهید رئیسی است.

زارعی کوشا با بیان اینکه شهادت شخصیت برجسته‌ای همچون رئیس جمهور شهید که به حق ابعاد شخصیتی‌شان هنوز کاملا شناخته نشده از وقایع تلخ در این نظام بوده است و حقیقتا به عنوان کسی که در دولت‌های دیگر خدمت و با مسوولان مختلف در ارتباط بوده‌ام، ویژگی‌هایی که در شهید رئیسی دیدم بسیار متفاوت از دیگران بود.