سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ , ۱۷:۱۹:۲۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۳/۱۵ ساعت ۱۴:۱۱
لینک کوتاه مطلب:

تغییرات ساعات کاری در استان کردستان برای مدیریت بهینه انرژی

ابلاغ ساعت کار جدید دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها در فصل تابستان

به منظور بهینه‌سازی مصرف انرژی در فصل گرما، دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان تغییرات جدیدی در ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نهادهای عمومی و شرکت‌های دولتی استان اعلام کرده است

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان طی نامه‌ای، مفاد تغییر شروع کار ادارات را در فصل گرما به شرح ذیل تشریح نمود:

مدیران و روسای محترم دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و بانک‌های استان

سلام علیکم
احتراماً، به اطلاع می‌رساند در اجرای بند چهارم تصویب‌نامه شماره ۲۴۳۱۸۷/ت۶۱۰۱۱هـ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ هیئت محترم وزیران و به منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی، ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی (به استثناء واحدهای عملیاتی، خدمات رسان، آموزشی، بهداشتی و…) از پانزدهم خردادماه تا پانزدهم شهریورماه سال جاری، از ساعت ۶ صبح الی ۱۳ اعلام می‌گردد.
بدیهی است تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلفند از یک ساعت قبل از خاتمه کار، سیستم‌های سرمایشی را خاموش نمایند.

یادآور می‌شود که:
بر اساس تصمیمات کارگروه مدیریت انرژی استان، کلیه دستگاه‌های اجرایی که دارای ژنراتور برق هستند، در طول روز موظف به استفاده از آن‌ها می‌باشند.
شروع و پایان کار قضات و کارکنان محترم مراکز قضایی و دادگستری‌های مرکز استان و شهرستان‌ها بر اساس روال تعریف شده و با نظر رئیس کل محترم دادگستری استان خواهد بود.
مسئولین محترم مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها کماکان بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از قبل در خصوص امتحانات دانش‌آموزان و پایان ترم دانشجویان اقدام خواهند نمود.
این تغییرات در راستای کاهش مصرف انرژی و بهینه‌سازی منابع در دوران اوج مصرف تابستانی اجرا می‌شود و همکاری تمامی بخش‌های مرتبط برای اجرای موفقیت‌آمیز این تصمیمات ضروری است.

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان

#معاونت_توسعه_مدیریت_و_منابع
#استانداری_کردستان
#بهینه‌سازی_مصرف_انرژی