سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ , ۱۶:۲۴:۱۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۳/۲۶ ساعت ۲۱:۲۹
لینک کوتاه مطلب:

نشست هیات‌های اندیشه‌ورز استان به ریاست استاندار :

راوی کفایت و کارآمدی شهید آیت‌الله رییسی باشیم / لزوم نقش آفرینی نخبگان اندیشه‌ورز در فراهم نمودن بستری برای مشارکت حماسی و انتخاب رئیس جمهور اصلح / شهید جمهور مظلوم، سرمشق روسای جمهور آینده است

استاندار کردستان معیار انتخاب رئیس جمهور آینده را توجه به ارزش‌های انقلابی و حسن تدبیر با تاسی از کفایت و کارآمدی شهید آیت‌الله رئیسی عنوان کرد و گفت: هیات‌های اندیشه ورز با نقش آفرینی به تبیین خدمات ارزنده شهید جمهور و دعوت مردم برای مشارکت در انتخابات هشتم تیرماه بپردازند.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا” امروز شنبه ۲۶ خردادماه در نشست هیات‌های اندیشه‌ورز استان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، پیرامون شاخص‌های انتخاب اصلح و موضوع انتخابات پیش‌رو با تاکید بر انتخاب هوشمندانه، وظیفه آحاد مردم را انطباق کاندیداهای ریاست جمهوری بر اساس تبیین درست شاخص‌ها در جامعه بیان کرد.

استاندار کردستان تحلیل درست از جریان‌ها و فعل و انفعالات دهه‌های اخیر نظام را با رجوع به کارکرد جهاد تبیین ضروری برشمرد و گفت: بایستی اندیشه‌ ها در راستای تحلیل جامع و صحیح فضای کشور و شناخت دوره  در راستای عدم تکرار تجربه‌های ناموفق بکار گرفته شود.

زارعی کوشا انتخابات ریاست جمهوری را به واسطه جایگاه این مسئولیت، بسیار مهم بیان کرد و با اشاره به نقش رئیس جمهور در نظام جمهوری اسلامی ایران و جایگاه آن از منظر قانون، افزود: روسای جمهور با انتخاب تیم خود و اتخاذ رویکردها و راهبردهای مدنظر خود، مسیر کشور را تعیین می‌کنند و هرچند دولت قانون را اجرا می‌کند ولی میدان اصلی میدان  اجرایی است .

وی بر ضرورت هوشیاری مردم در انتخاب رئیس جمهور تاکید کرد و گفت: قبل از انتخاب کاندیداها با توجه به اهمیت جایگاه و نقش آنان در مملکت داری کمی تامل کنید.

زارعی کوشا وظیفه بزرگ نخبگان را دعوت به مشارکت حداکثری برشمرد و خاطرنشان کرد:انتخابات ریاست جمهوری تیرماه جاری می بایست با مشارکت بالا شکل گیرد که این مهم همکاری منسجم مردم و جریان‌های انقلابی، مردمی و بسیج را می‌طلبد.

استاندار کردستان بر لزوم افزایش رشد مشارکت مردم توسط هیات اندیشه ورز تاکید کرد و گفت: همه ما نسبت به شهید جمهور وظیفه داریم اجازه ندهیم دستاوردها و زحمات شهید مظلوم که در زمان حیات‌ایشان ناگفته ماند، ناگفته بماند.

زارعی کوشا با بیان اینکه آیت الله رئیسی فرهنگ مدیریت را اصلاح  و به این عرصه خدمت بزرگی کرد افزود: ما موظفیم در ابعاد فرهنگی و معنوی کارهای ارزشمند رییس جمهور شهید در این دولت را بیان کنیم.

وی تبیین کارآمدی و کفایت در عین مظلومیت شهید آیت‌الله رئیسی را ضرورت شرایط کنونی خواند و گفت: اقدامات و خدمات ارزشمند شهید جمهور در وضعیتی که دولت را تحویل گرفت باید به خوبی بیان شود.