سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ , ۱۴:۳۳:۵۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۴/۶ ساعت ۱۷:۵۱
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان در همایش «حماسه جمهور»؛

رشد مشارکت در انتخابات، گام بزرگی برای زدودن برداشت‌های ناقص و انگاره‌های غلط از کردستان است / مطالبه‌گری بعد از انتخاب رئیس جمهور حق مردم است / ضرورت تبیین اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات

استاندار کردستان مشارکت حداکثری در انتخابات را در زدودن انگاره‌های غلط از کردستان موثر دانست و گفت: باید با هنر رسانه، بر سحر و جادوی رسانه‌های معاند که در صدد دلسردی مردم و سوق دادن مطالبات آنان به سمت سراب و مطالبات ناصحیح هستند، فایق بیاییم.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان،” اسماعیل زارعی کوشا” روز چهارشنبه ۶ تیرماه در همایش «حماسه جمهور» که در راستای ایجاد شور انتخابات و تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای در چهاردهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری در محل سالن همایش های صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد، یاد و خاطره شهید آیت الله رییسی را گرامی‌داشت و اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، شهید جمهور در مدت ۳۳ ماه خدمت در قوه مجریه، یک نصاب جدیدی از خدمت صادقانه و ماندگار در تراز انقلاب اسلامی ثبت نمود که  مردم داری نمونه را ثبت کردند و به الگویی برای همه دولتمردان تبدیل شدند‌.

استاندار کردستان با نگاهی گذرا به حوادث تاریخ ۴۵ ساله انقلاب خاطرنشان کرد: با وجود همه فراز و نشیب‌ها در طول این سال‌ها از عمر انقلاب،  یک اراده الهی برای حفظ این نظام و انقلاب وجود داشته و وجود دارد کما اینکه با مرور و مطالعه وی اتفاقات و رویدادهای سال ۶٠ درمی یابیم که در آن زمان‌ حتی خوشبین‌ترین افراد نیز گمان نمی‌کردند که انقلاب نوپای ما با وجود دشمنی های بسیار قدرتمند و متحد در دنیا، اینگونه با استقامت مسیر تعالی را طی کند.

زارعی کوشا با بیان اینکه اگر فردی گذشته را به درستی تحلیل نکند، در آینده نقشی نخواهد داشت و بدون برنامه‌ریزی مجبور به واگذاری عرصه است افزود: ما برای آینده‌نگاری نیازمند شناخت گذشته خود هستیم وگرنه در این دوره که سیطره سحرآمیز رسانه‌ها می‌تواند افکار عمومی را مهندسی و مدیریت کند، حتی بسیاری از خواص و نخبگان نیز ممکن است به نحوی متاثر شوند.

وی تصریح کرد : امروز بعد از رئیس جمهور شهید و محبوب،  کردستان به واسطه توجه ویژه شهید آیت الله رییسی به این استان با شرایط خاصی مواجه است و انتخاب و شناخت وظیفه و عمل به آن، نیازمند دقت ویژه است.

زارعی‌کوشا به رقابت انتخاباتی شکل‌گرفته اشاره کرد و افزود: در فاصله ۲ روز مانده تا انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، همه با تمامی قدرت و توان باید به وظیفه خود عمل کنند تا مشارکتی گسترده شکل گیرد.

به گفته وی یکی از اهداف و تلاش‌های ویژه ما در دوره ۳۱ ماهه خدمت، این بود که تلاش کردیم انگاره‌های ناصواب، نگاه های نادرست و برداشت‌ها و ذهنیت‌های ناقص نسبت به مردم کردستان را اصلاح کنیم که خوشبختانه در بسیاری از موارد موفق بودیم.

استاندار کردستان به استقبال بی‌نظیر مردم کردستان از رئیس‌جمهور شهید در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این استقبال در زدودن ذهنیت های غلط از کردستان بسیار موثر بود و توانست تحلیل ها و قضاوت های رسانه‌های بیگانه در خصوص مردم کردستان را نقش بر آب کند.

زارعی‌کوشا، حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را گام اساسی در زدودن انگاره‌های غلط از کردستان عنوان کرد و افزود: باید با هنر رسانه، بر سحر و جادوی رسانه‌های معاند که در صدد دلسردی مردم و سوق دادن مطالبات آنان به سمت سراب و مطالبات ناصحیح هستند، فایق بیاییم.

وی شرکت در انتخابات هشتم تیرماه را تکلیف همگانی خواند و یادآور شد: مردم کردستان کاملا مطالبه‌گرانه در انتخابات شرکت کرده و انتظارات بسیار بزرگی از دولت چهاردهم دارند.