سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ , ۰۶:۳۸:۰۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۴/۲۴ ساعت ۱۸:۵۸
لینک کوتاه مطلب:

معاون استاندار کردستان:

مشارکت در اجرای فریضه امر به معروف ونهی از منکر وظیفه همگانی است  / اخلاق‌مداری در ارتباط با ارباب‌رجوع از مصادیق امر به معروف است

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار کردستان، امر به معروف و نهی از منکر را یک وظیفه همگانی خواند و گفت: همه ما مکلف به رعایت امر به معروف و نهی از منکر در تمام زمینه‌ها هستیم و باید این موضوع مهم از خانه و خانواده گرفته تا محیط اداری مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “عبدالله رشیدی‌پور” امروز در همایش  تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر برتر استان به مناسبت گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر که در سالن همایش های اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: همه ما مکلف به رعایت امر به معروف و نهی از منکر در تمام زمینه‌ها هستیم و باید این موضوع مهم از خانه و خانواده گرفته تا محیط اداری مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروزه دشمنان بنیاد خانواده‌ها و جوانان را هدف قرار داده است، گفت: گسترش فضای مجازی تا حدودی باعث حرکت جامعه به سمت‌ و سویی دیگر شده است لذا مسئولیت ما سنگین‌تر خواهد بود و بایستی این فضا‌ها را به درستی مدیریت کنیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار کردستان با اشاره به اینکه برخورد مناسب کارمندان با ارباب رجوع نیاز امروز جامعه است، تصریح کرد: اخلاق‌مداری و برخورد مناسب در محیط کار به نوعی امر به معروف است و باید در همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی این امر مهم تحقق پیدا کند.

رشیدی‌پور افزود: عدم حضور کارمندی طبق ساعات کاری اعلام شده ادارات نیز می‌تواند جزء منکرات باشد چرا‌ که باعث ضایع شدن حقوق ارباب‌رجوع می‌شود لذا باید انجام وظیفه را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود به مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره و اظهار کرد: حضور مردم در مرحله دوم انتخابات پرشورتر از مرحله اول بود و این خود قابل تقدیر و قدردانی است.