چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۹:۵۴:۲۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۵/۱۶ ساعت ۱۳:۵۰
لینک کوتاه مطلب:

به مناسبت سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی؛

پیام استاندار کردستان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی

در پیام آقای دکتر زارعی کوشا آمده است :

 

باسمه تعالی

 

تأسیس “جهاددانشگاهی” در ۱۶ مرداد ۱۳۵۹ حرکتی مناسب در آغاز “انقلاب اسلامی بود و این ظرفیت اکنون به عنوان یک سرمایه ملی توانسته است به خوبی در خدمت تولید علم قرار گیرد.

با حمایتهای مقام معظم رهبری مدظله العالی و تلاش دولتمردان و همه محققان و پژوهشگران جهاد دانشگاهی با فرهنگ جهادی در تولید دانش بنیان بر اساس توان ملی و آموزش های تخصصی برای توسعه اشتغال جوانان نقش مثبت و ارزنده ای داشته است .

خوشبختانه این نهاد انقلابی با روحیه جهادی و بهره گیری از استعدادهای جوان در بدنه علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، در بحث تولید علم در کشور به یک نشان معتبر تبدیل شده است.

نگرش “خودکفایی و بهره‌مندی از دانش داخلی” می‌تواند منشا رشد و توسعه همه‌جانبه باشد و با عینیت بخشیدن به توانمندی‌های ملی، کشور ایران را در مسیر پیشرفت قرار دهد.

انجام تحقیقات کاربردی متناسب با نیاز جامعه و تبدیل علم به ثروت بر اساس مزیت های منطقه ای از انتظارات بحق مردم و دلسوزان از جهاد دانشگاهی است .

اینجانب چهل و چهارمین سالگرد  “تاسیس جهاد دانشگاهی” را به “دانشجویان، اساتید و کارکنان این نهاد انقلابی” تبریک عرض نموده و امیدوارم مانند گذشته همچنان در راستای ارزش های انقلاب و خودکفایی دانش داخلی، گام های موثری بردارند.

 

اسماعیل زارعی کوشا

استاندار کردستان