چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۷:۵۴:۵۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۵/۲۳ ساعت ۱۰:۱۵
لینک کوتاه مطلب:

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در نشست با استاندار کردستان:

منابع مولد‌سازی، فرصتی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام است

رئیس سازمان خصوصی سازی در نشست مشترک با استاندار کردستان با اشاره به نقش محوری و تعیین کننده استانداران در زمینه مولدسازی، بر تسریع در این زمینه در راستای اتمام و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، با حضور “ابراهیم بازیان” معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان خصوصی سازی و “اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان، معاون هماهنگی امور عمرانی ، مدیران کل اموراقتصادی و دارایی و راه و شهرسازی استان کردستان،

جلسه هم اندیشی کارگروه استانی مولدسازی در سازمان خصوصی سازی کشور با هدف بررسی مولدسازی دارایی‌های مازاد استان و استفاده از منابع حاصل از فروش دارایی‌های مازاد در تکمیل بیش از ۱۲۰ طرح و پروژه‌ نيمه تمام استانی با محوریت بسته‌های رونق،  ۲۲ مرداد ماه در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی سازمان خصوصی سازی در تهران برگزار شد.

 

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان خصوصی سازی در این دیدار اظهار کرد: امیدواریم فرآیند مولد سازی در استان ها تسریع یافته و نتیجه مولد سازی را هر چه سریعتر شاهد باشیم.

 

بازیان با اشاره به نقش محوری و تعیین کننده استانداران در زمینه مولدسازی، بر تسریع در این زمینه تاکید کرد و گفت: این نقش محوری می تواند هماهنگ کننده دستگاه‌های مختلف در حوزه مولدسازی باشد.

 

🔷مولدسازی پشتوانه‌ای برای رشد اقتصادی در کردستان است

 

🔷 تلاش استاندار برای تامین مالی ۱۲۰ پروژه‌ عمرانی نیمه تمام از مسیر مولدسازی در کردستان

 

استاندار کردستان در این نشست، از مولد سازی به عنوان پشتوانه ای برای رشد اقتصادی این استان نام برد و اظهار کرد: هدف از مولد سازی دارایی های دولت، افزایش بهره وری و اتمام پروژه های نیمه تمام است.

 

زارعی کوشا مولدسازی اموال دولت را فرصت خوبی برای تقویت زیرساخت‌ها عنوان کرد و احصای دقیق اموال مازاد قابل مولد سازی در کردستان را جهت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام ضروری برشمرد.