یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ , ۰۷:۴۸:۰۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۶/۹ ساعت ۱۸:۰۰
لینک کوتاه مطلب:

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان:

اربعین سرشار از برکات معنوی و اقتصادی برای کردستان است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: طی سه سال گذشته طرح های بزرگی در استان اجرا شده که بسیار ارزشمند است و در روزهای آینده نیز شاهد افتتاح چندین پروژه کلان دیگر در سطح استان خواهیم بود.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “عبدالله رشیدی‌پوردر جلسه مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با استاندار کردستان، اظهار داشت: به برکت دولت سیزدهم کردستان برای سومین سال پیاپی محل تردد زائران اربعین حسینی بوده است و برکات معنوی و اقتصادی زیادی برای این استان برجای گذاشت

 

رشیدی‌پور در ادامه اضافه کرد: عملیات اجرایی ساختمان معاونت عمرانی از سال ۸۶ آغاز و تا در سال ۱٤۰۰ فقط ٤۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در حال حاضر با پیگیری‌‌ انجام شده در طول سه سال گذشته، ۹۰ درصد پیشرفت دارد.

 

وی به ساختمان فرمانداری‌‌ چند شهر استان اشاره کرد و افزود: ساختمان فرمانداری سروآباد که عملیات اجرایی آن از ۸۸ شروع اما وارد رکود شده بود با پیگیری‌های مکرر از رکود خارج و در حال احداث است.

 

معاون استاندار کردستان ادامه داد: سال گذشته مشکلات مجتمع فرمانداری دهگلان برطرف و به بهره‌برداری رسید و ساختمان بیجار نیز در در حال پیگیری و اجراست.