جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ , ۰۸:۵۰:۰۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۷/۱ ساعت ۱۹:۰۲
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان:

با تمام توان از همه پتانسیل‌ها برای توسعه کردستان بهره می‌گیرم / اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت فعالیت در کردستان

استاندار کردستان گفت: دولت وفاق ملی بر ستون هایی استوار است که صداقت و راستی را سرلوحه خود قرار داده و این شعار را تا امروز تحقق بخشیده و نشان داده در کنار اجرای سیاست های کلی نظام، به دنبال بهره گیری از تمام ظرفیت های کشور است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “آرش زره‌تن لهونی” روز یکشنبه یکم مهرماه در آیین تکریم و معارفه استاندار کردستان اظهار کرد: خدا را شاکرم که بعد از چند سال فرصت خدمت دوباره به مردم کردستان به بنده داده شد و از این فرصت با شناخت خوبی که از این استان دارم  بدون شک با تمام توان استفاده خواهم کرد.

 

وی ضمن تقدیر از استاندار سابق کردستان برای تکمیل و اتمام کلان پروژه‌های مختلف در این استان، افزود: پروژه های نیمه تمام بسیاری در کردستان در حال انجام است که سعی می کنیم با تمام توان  به دنبال اتمام این پروژه ها باشیم تا مردم بتوانند از آنها بهره مند شوند.

 

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: به واسطه حضور در شورای شهر سنندج، فرصت ها و ظرفیت های استان کردستان را می شناسیم و از تمام توان خود برای بهره گیری از آنها در راستای توسعه و پیشرفت کردستان استفاده می کنم.

 

لهونی یادآور شد: دولت وفاق ملی بر ستون هایی استوار است که صداقت و راستی را سرلوحه خود قرار داده و این شعار را تا امروز تحقق بخشیده و نشان داده در کنار اجرای سیاست های کلی نظام، به دنبال بهره گیری از تمام ظرفیت های کشور است.