شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ , ۱۴:۴۵:۲۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۷/۸ ساعت ۱۱:۳۰
لینک کوتاه مطلب:

✅ معاون استاندار:

شهادت سید حسن نصرالله مقدمه آزادسازی قدس شریف است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان شهادت سید حسن نصرالله را مقدمه تداوم با کیفیت راه و تفکر جبهه مقاومت دانست و گفت: این خون بزرگ زمینه آزادسازی قدس شریف و پیروزی جبهه مقاومت اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “مهدی رمضانی” عصر امروز (هفتم مهر) در مراسم تجمع مردم سنندج جهت محکومیت شهادت سید حسن نصرالله که در یادمان شهدای گمنام سنندج برگزار شد، اظهارداشت: شهید سید حسن نصرالله بزرگمرد مجاهدت، عالم بزرگ دینی، افتخار انسانیت و شرف اسلام و جبهه مقاومت است.

 

وی ضمن تسلیت این مصیبت به امت اسلام و مستضعفین گفت: از آغاز حمله اسرائیل وحشی به غزه حدود ۳۶۰ روز می‌گذرد و بیش از ۴۲ هزار نفر زن و کودک بی‌گناه به دست این وحوش انسان نما به شهادت رسیده اند.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: گرچه این ضایعه بر رهبر معظم انقلاب گران است اما همه می دانیم که خون سید مقاومت نقطه پایانی بر موجودیت رژیم منحوس و منفور صهیونیستی است.

 

رمضانی گفت: باوجوداینکه فقدان شهید حسن نصرالله گران است؛ اما این خون بزرگ زمینه آزادسازی قدس شریف و پیروز جبهه مقاومت است.

 

وی با بیان اینکه همه می‌دانند اسرائیل بدون آمریکا موجودیت سیاسی ندارد و ولد ناخلف آمریکا است، اضافه کرد: ترور سید حسن نصرالله نشان می‌دهد سازمان‌های بین‌المللی بیش از هر زمان دیگری فشل و بیهوده هستند و صدور فرمان  ترور سید حسن نصرالله از خاک امریکا نشاندهنده این است که امریکا و اسرائیل مشترک دست شان به خون شهدای مقاومت و انسانیت آغشته است و این مهم علاوه بر نخبگان بر افکار عمومی دنیا روشن و هویدا شده است.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: شهادت نصرالله و سایر فرماندهان و شدت پیدا کردن احوالات جامعه بشری ضرورت هوشیاری بیش از پیش و تبعیت از فرمان ولی امر مسلمین را جدی تر می سازد.