چهار شنبه 7 خرداد سال 1399

بیانیه سطح توافق خدمات

ضمانت نامه کیفی خدمات تحت وب :
خدمات ارائه شده در سایت استانداری کردستان دارای ضمانت 99 دسترسی خدمت گیرنده در هرماه می باشد و در صورت عدم دسترسی مدت زمان مربوط توسط شرکت پارس الکام محاسبه شده و بر اساس قوانین مندرج در قرارداد sla فی مابین شرکت مذکور و استانداری کردستان عمل خواهد شد.

تارنمای استانداری کردستان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

تارنمای استانداری کردستان به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما" مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در ساعات اداری، تماس برقرار نمایید.

برای ارتباط و انعکاس شکایت می توانید با اطلاعات که از بخش تماس با ما بدست می آورید درخواست و یا پیشنهاد خود را ارائه نمایید.

  • در دسترس بودن صفحه اصلی تارنما به زبان فارسی
  • وجود RSS یا تکنولوژی‌های مشابه برای تبادل اطلاعات
  • اطلاعات تماس مورد نیاز مخاطبان در بخش تماس با ما
  • بخش پرسش‌های متداول در ‌تارنما
  • آرشیو اخبار
  • امکان چاپ و همچنین امکان تهیه نسخه الکترونیکی در قالب فرمت های رایج (pdf و غیره) از فرم‌های مورد عمل و مستندات موجود در تارنما
  • بخش نظرسنجی در ‌تارنما
  • قوانین و مقررات مرتبط با دستگاه
  • آگهی های مناقصات و مزایده ها
  • دسته‌بندی خدمات دستگاه بطور مناسب
  • امکان ارائه انتقاد، پیشنهاد، و شکایت در ‌تارنما با استقاده از تماس با ما
  • امکان ثبت نام در ‌تارنما

 

بازدید [ 751 ]