سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۶:۳۹:۴۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۵/۱۷ ساعت ۱۳:۵۳
لینک کوتاه مطلب:

 پیام استاندار کردستان بە مناسبت روز خبرنگار

بهمن مرادنیا در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطرە شهید محمود صارمی، هفدهم مرداد و روز خبرنگار را بە تمامی خبرنگاران و تلاشگران عرصە خبر و اطلاع رسانی در استان کردستان تبریک گفت.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، در این پیام آمده است؛

خبرنگاران طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه هستند، بی گمان حضور خبرنگاران پیگیر، راستین ، مطلع و کارآزموده در بطن حوادث و رویدادها می تواند تصویری درست و روشن از اوضاع و شرایط را جهت داوری و تنویر افکار عمومی از موضوعات گوناگون را به نمایش بگذارد.

واضح است که خبرنگاران پل واسط میان مردم و مسئولان هستند و با کارکرد دوسویه خود می توانند هم مردم را جریان اقدامات و خدمتگزاری های انجام شده قرار دهند و هم دغدغه ها و خواست های مردم را جهت بهبود شرایط و اصلاح وضع موجود به مدیران منتقل نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی ، هفدهم مرداد و روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران دلسوز و پاک سرشت و اصحاب رسانه در استان کردستان که همواره یار و همراه دولت در امر اطلاع رسانی بوده اند و با نقدهای منصفانه خود به تغییر شرایط کمک کرده اند تبریک عرض نموده و از پیشگاه خداوند بزرگ سعادت، سلامتی و بهروزی یکا یک شما بزرگواران را مسئلت می نمایم.