سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۵۹:۵۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۵/۲۴ ساعت ۱۴:۵۴
لینک کوتاه مطلب:

دولت در ایجاد زیرساخت ها برای کردستان کم نگذاشت/بازنشستگان را باید از هر طریق ممکن مورد حمایت قرار داد

استاندار کردستان بە صراحت گفت که دولت در تامین و ایجاد زیرساخت ها در کردستان کارهای بزرگی انجام داده و در این راه کم نگذاشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در دیدار با کانون بازنشستگان استان کردستان با بیان اینکە از زمانی کە بە کردستان آمدم هدفم انجام کارهای بزرگ بود، گفت؛ بخاطر وجود تحریم ها و نبود اعتبارات کافی در صندوق توسعه ملی برخی پروژه ها نظیز پتروشیمی دوم کردستان محقق نشد، اما در حوزه عمرانی اقدامات بی مانندی در کردستان انجام شد.
وی اضافه کرد؛ خط راه آهن از همدان به سنندج، جاده سنندج به مریوان و فرودگاه سقز و دیگر طرحهای ورزشی و درمانی از زیر ساخت هایی بودند که در دولت یازدهم و دوازدهم در کردستان انجام شدند و بر همین مبنا میتوان ادعا کرد دولت دربخش زیر ساخت ها برای کردستان کم نگذاشته است.
مرادنیا اظهار کرد؛ در سال گذشته معادل ۲۰ درصد کل اعتبارات شرکت ساخت وزارت راه و شهرسازی که معادل دوهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است در کردستان هزینه شده است.
استاندار کردستان ابراز اطمینان کرد که نتیجه این تلاش ها که برای توسعه استان انجام شده در آینده نزدیک بر زندگی مردم تاثیر مثبت خود را نشان خواهد داد.
وی در ادامه سخنان خود به اهمیت تکریم و حمایت از بازنشستگان نیز اشاره کرد و گفت؛ اعتقاد دارم باید از هر راه ممکن برای رفاه بیشتر بازنشستگان تلاش کرد و ما نیز در این چند سال همه تلاش خود را در این راستا بکار گرفتیم.