سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۱:۳۹:۰۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۵/۲۴ ساعت ۱۴:۵۶
لینک کوتاه مطلب:

موفقیت دانش آموزان کردستانی در المپیادهای علمی اطلاع رسانی شود/فضاهای ضروری آموزشی تا اول مهرماە  در استان تکمیل شود

استاندار کردستان تاکید کرد کە موفقیت های متعدد دانش آموزان کردستانی در المپیادهای مختلف  علمی باید به جامعه اطلاع رسانی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان گفت: دانش آموزان کردستانی برای پنج سال متوالی رتبه نخست المپیادهای نانو را کسب کرده اند که موفقیت بزرگی محسوب می شود.

وی اضافه کرد: مجموعه موفقیت ها و کسب رتبه های برتر توسط دانش آموزان استان در المپیادها به جامعه اطلاع رسانی نشده و باید این مسئله مورد توجه جدی قرار بگیرد تا در افراد دیگر نیز ایجاد انگیزه کند.

مرادنیا همچنین بر ضرورت تکمیل پروژه های آموزشی در سطح استان و خصوصا مناطق کم برخوردار حاشیه شهرها تاکید کرد و افزود: این مدارس مورد نیاز مردم مناطق کم برخوردار در حاشیە شهرها است تا اگر شرایط کرونا فروکش کرد و مدارس بازگشایی شد مشکلی در وجود فضاهای آموزشی وجود نداشتە باشد.

استاندار کردستان همچنین از مجموعە تلاش های انجام شدە  در پروژە مهر برای ثبت نام دانش آموزان، آمادە سازی و ساماندهی مدارس در  سال تحصیلی جدید نیز قدردانی کرد و گفت: در صورت بازگشایی مدارس در مهرماە همە دستگاهها و نهادها موظف بە همکاری با آموزش و پرورش هستند.

وی همچنین میزان واکسیناسیون  فرهنگیان و معلمان استان کردستان را با ٨۵ درصد موفقیت آمیز خواند و گفت: مابقی فرهنگیان نیز باید تا قبل از شروع مهرماە واکسینە شوند تا اگر سال تحصیلی حضوری برگزار شد آرامش روحی و روانی بر روند آموزش حاکم باشد.