جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۷:۱۵:۳۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۶/۳ ساعت ۱۳:۰۸
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک استاندار کردستان بە مناسبت هفتە دولت و روز کارمند

 بهمن مرادنیا در پیامی فرارسیدن هفتە دولت و روز کارمند  را بە تمامی دولتمردان و کارکنان دستگاههای اجرایی در استان کردستان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ در پیام استاندار کردستان آمدە است؛

فرا رسیدن هفتە دولت  فرصتی است برای  ارزیابی عملکردها و تجلیل از کسانی کە با الگو قرار دادن شخصیت های بزرگی همچون شهیدان رجایی و باهنر راە خدمت بە خلق را پیش گرفتە و در راە سربلندی کشور عزیزمان و برای ارتقای سیستم اداری و کارآمدی بیشتر  آن تلاش می کنند.

همە دولت ها از بدو انقلاب تاکنون بە فراخور توان، اعتبارات و امکانات موجود برای اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی  و ایجاد رضایتمندی در مردم کە صاحبان اصلی کشور هستند قدم برداشتە اند و با در نظر گرفتن همە محدودیت ها و تحریم هایی کە کم و بیش توسط دشمنان بر مردم، نظام و کشور از آغاز انقلاب تاکنون اعمال شدە کارهای بسیار بزرگی را بە سرانجام رساندە اند.

لازم است همە مدیران و کارمندان شاغل در ادارات و سازمانهای دولتی با الگو قرار دادن منش و روش شهیدان رجایی و باهنر در جهت کارآمدی بیشتر نظام اداری قدم برداشتە و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات کشو ر تلاش دو چندان را سرلوحە اقدامات خود قرار دهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطرە شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای عزیز میهمن اسلامی، فرارسیدن هفتە دولت و روز کارمند را تبریک عرض می نمایم و امیدوارم حضرت حق، توفیق خدمتگزاری بیشتر  بە مردم و کشور بر همگان و خصوصا کارمندان زحمتکش و خدوم در دستگاه ها و سازمانها دولتی را عرضە بدارد.