جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۵:۳۶:۵۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۱ ساعت ۱۹:۲۶
لینک کوتاه مطلب:

توسعه ورزش بهترین امکان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

استاندار کردستان گفت: توسعه بخش ورزش بهترین امکان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم تجلیل و بدرقه ورزشکاران و مربیان کردستانی اعزامی به المپیک ناشنوایان برزیل گفت:حوزه ورزش و توجه به این بخش همواره مورد توجه بوده و تلاش خواهیم کرد با استفاده از همه ظرفیت ها ورزش کردستان را مورد حمایت جدی قرار دهیم.
وی با بیان اینکه ایجاد حساسیت در میان مدیران و بخش خصوصی برای حمایت از ورزش امری ضروری است، گفت: استفاده از ظرفیت بودجه استان و بخش خصوصی برای حمایت از ورزش و ورزشکاران برای تغییر مثبت در این حوزه مورد توجه است.
زارعی کوشا اضافه کرد: با توجه به استعدادهای درخشان ورزشی کردستان تلاش خواهیم کرد در سال‌جاری گام اول را در حمایت از ورزش قهرمانی برداریم.
استاندار کردستان مهمترین مولفه در کاهش آسیب های اجتماعی را در توجه به ایجاد ظرفیت های ورزشی و فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: شورای مشورتی ورزش را به بهره‌گیری از توان پیشکسوتان و ورزشکاران در قالب مشاورین استاندار را تشکیل خواهیم داد تا از تجارب ارزنده این بزرگواران در راستای ارتقای استان استفاده کنیم.
در جریان این دیدار که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد، ورزشکاران و مربیان کردستانی حاضر در المپیک ناشنوایان بزریل مورد تقدیر استاندار کردستان قرار گرفتند.
بیژن ذوالفقارنسب مدیرفنی تیم ملی فوتبال نوشنوایان، جمشید خیرآبادی مدیر فنی و فرید عدنانی مربی تیم ملی کشتی ناشنوایان، نسیبه شهبازی ورزشکار در رشته تکواندو و میلاد محمدی ورزشکار رشته فوتبال ورزشکاران اعزامی کردستان به رقابت های المپیک ناشنوایان به شمار می روند.