دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۵:۴۹:۵۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۷ ساعت ۱۳:۲۵
لینک کوتاه مطلب:

تدوین تقویم ایثارگری مردم کردستان/وظیفه سنگین مدیران در قبال خانواده شهدا

استاندار کردستان عنوان کرد که تقویم  ایثار استان در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگری های مردم کردستان تدوین شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان اسماعیل زارعی کوشا  در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کردستان که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه ما در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا است لذا در این راستا باید تقویم ایتارگری مردم کردستان و سختی‌هایی که کشیده‌اند تدوین شود.
وی افزود: استان کردستان همواره در عرصه‌های مختلف کانون توجه دشمن بوده است و حتی در جریان اغتشاشات و اتفاقات پاییز سال گذشته شرایط،کردستان ویژه بود.
استاندار کردستان ادامه داد: نسل جوان و نوجوان در اغتشاشات سال گذشته سخت‌ترین هجمه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمنان را تجربه کردند اما علی رغم تمام این تلاش‌ها بازهم مردم پیروز میدان شدند.
وی یادآور شد: شهدای این استان در دوران‌های مختلف از مظلوم ترین شهدا بوده‌اند لذاوظیفه ما در این استان کردستان نسبت به خانواده شهدا سنگین‌تر از سایر استان‌های کشور است.
زارعی کوشا افزود: مظلومیت شهدای این استان اقتضا می‌کند بیشتر و بهتر در خدمت خانواده شهدا باشیم و مدیران باید حداقل هفته‌ای یک بار از خانواده شهدا دیدن کنند.
وی در ادامه تاکید کرد: باید در حوزه مسکن و اشتغال نیز نگاه ویژه‌ای به خانواده شهدا و ایثارگران داشته باشیم، ضمن اینکه امسال تحول خوبی در ارائه خدمت به جامعه ایثارگری استان ایجاد می‌شود.