دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۵:۳۸:۴۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۱۰ ساعت ۰۳:۴۷
لینک کوتاه مطلب:

جمعه‌ی فوتبالی استاندار کردستان در بخش کوماسی مریوان/وعده ارتقاء معیشت و زیرساخت‌ها برای مردم کوماسی

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان امروز جمعه با حضور در جمع پرشور مردم بخش کوماسی به تماشای فینال جام روستایی در روستای هلیزآباد نشست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان،  زارعی کوشا ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمعه مردم مشارکت جو و با فرهنگ این بخش عنوان کرد:برگزاری مسابقاتی از این دست می‌تواند علاوه بر ایجاد نشاط و کاهش آسیب‌های اجتماعی در همبستگی و وحدت مردم  نقش مهمی داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: باید تلاش کنیم تا نظیر چنین جام‌ها و مسابقاتی در تمامی بخش های استان برگزار شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ما به صورت مشخص و عینی با مشکلات مردم این بخش و نیازهای عمرانی و زیرساختی آن آشنایی داریم، اظهار کرد:علاوه بر تامین جاده مناسب برای این بخش باید به صورت مشخص در حوزه اقتصاد و ارتقاء معیشت اقدام کنیم.

استاندار کردستان منطقه کوماسی را از لحاظ دارا بودن منابع آبی و زمین کشاورزی دارای ظرفیت و پتانسیل نام برد و گفت: این منطقه با توجه به نزدیک بودن به مرز و امکان صادرات تولیدات مختلف، می‌تواند در حوزه آبزی پروری نیز موفق عمل کند.

استاندار کردستان  به مردم بخش کوماسی وعده داد امکان استفاده و بهره‌مندی مردم از آب سد آزاد برای آبی کردن زمین‌های کشاورزی را بررسی و امکان سنجی کند.

فینال مسابقات جام فوتبال بخش کوماسی با حضور ۲۴ تیم  بین دو روستای لاویسان و گڵیه برگزار شد.

همچنین در حاشیە برگزاری این مسابقە استاندار کردستان با تعدادی از مردم این بخش گفتگو و در جریان مهمترین مشکلات و درخواست‌های آنان قرار گرفت.