دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۱:۰۸:۲۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۱۴ ساعت ۲۱:۱۸
لینک کوتاه مطلب:

لزوم همدلی و همفکری یرای رفع مشکلات

رئیس قوه قضاییه گفت: همه مسئولان و اقشار مختلف مردم اگر همدل و همفکر باشیم، با همین امکانات و قوانین موجود، می توانیم موفقیت های بیشماری کسب کنیم.

به گزارش پایگاە اطلاع رسانی استانداری کردستان، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای  در دیدار با اقشار مختلف مردم استان کردستان در سنندج اظهار کرد: درست است که اگر دشمنی دشمن نبود بیشتر رشد می کردیم و اگر توانایی دولت بیشتر بود و مدیریت بهتری داشتیم، موفقیت بیشتری کسب می کردیم ولی با همین وضع موجود بیایم هر کدام در مسوولیتی های مختلف، همفکر باشیم.

وی با بیان اینکه اگر همه کسانی که مسئولیت دارند همفکر و همدل باشند مشکلات زیادی رفع می شود، افزود: نگاه کنید کردستان چه مشکلاتی دارد و این مشکلات را احصا کنید و بعد از احصا، اولویت بندی کنید. 

رییس قوه قضاییه یادآور شد: مشکلاتی که توسط نمایندگان اقشار مختلف مردم مطرح شد در صورتی که مستقیم به قوه قضایه مربوط باشد، قطعا با جدیت پیگیری خواهد شد، موضوعاتی هم که مربوط به دستگاه‌های دیگر باشد، پیگیری می‌شود. 

حجت‌الاسلام محسنی اژه ای بر لزوم پیگیری مشکلات با همدلی و کار جهادی تاکید کرد و ادامه داد: بنده به رییس کل دادگستری کردستان اختیار تام می دهم که در امور مربوط به قضا با صلاحدید خود، در راستای رفع مشکلات استان گام بردارد. 

وی در بخش دیگری از سخنانش مردم کردستان را باصفا، سلحشور، رئوف و رشید توصیف کرد و گفت: ببینیم مردم این خطه از اول انقلاب چگونه فتنه ها را خنثی و دشمنان را ناامید کردند، پس باید قدرشان را بدانیم و بیشتر خدمت کنیم. 

رییس قوه قضاییه ادامه داد: کردستان شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده و در مقابل دشمنان ایستاده است و امروز هم دشمنان به این استان چشم دارند که تفرقه ایجاد کنند بنابراین باید با حسن نیت، به مردم وفادار این خطه خدمات ارائه دهیم. 

محسنی اژه ای بر لزوم رسیدگی خارج از نوبت به پرونده های مهم و امنیتی تاکید کرد و افزود: چنانچه کسی در این مقوله انتقاداتی به قوه قضاییه وارد کند، انتقادات را می پذیرم اگر چه دلایلی برای آن وجود داشته باشد.