یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۳:۱۲:۵۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۱۸ ساعت ۱۴:۳۷
لینک کوتاه مطلب:

تجلیل استاندار کردستان از نقش و جایگاه اساتید گروه معارف در دانشگاه‌ها/ به آینده روشن کردستان امیدوارم

استاندار کردستان نقش و جایگاه اساتید گروه معارف در روشنگری و جهاد تبیین را ارزشمند و قابل تقدیر توصیف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در مراسم تجلیل از اساتید گروه معارف اسلامی دانشگاه کردستان ، گفت: استادان گروه معارف از مظلومیت ویژه‌ای برخوردار هستند، چرا که گاهی کم کاری های دیگران و برخی از مسئولان  را آنان باید در کلاس های درس جبران کنند.
وی افزود: در فضایی که ما درگیر القائات رسانه‌ای هستیم کار و مجاهدت اساتید گروه معارف در آگاهی بخشی به دانشجویان از ارزش ویژه و خاصی برخوردار است.
زارعی کوشا با بیان اينکه کاری که توسط اساتید دانشگاهی در حوزه معارف صورت می گیرد در واقع دفاع از اسلام ناب محمدی و آرمانهای والای انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: آنقدر روی حقوق و دست مزد و مطالبات مالی معلمان و اساتید متمرکز  شده‌ایم که جایگاه واقعی آنان را فراموش کرده ایم و این در واقع ظلم به معلمان و اساتید است.
استاندار کردستان در ادامه به اساتید دانشگاهی گروه معارف توصیه کرد که خود را کاملا در مقابل پاسخگویی به شبهات آماده کنند و با زبان نرم و تاثیرگذار با دانشجویان عزیز ارتباط برقرار کنند و خود نیز به صورت متناوب جلسات هم اندیشی برگزار کنند.
وی عنوان کرد: اساتید گروه معارف باید پر حوصله، مسلط و توانمند باشند تا بتواند به درستی و با دقت پاسخگوی سوالات و شبهات دانشجویان باشد.
وی با بیان اینکه  بزرگترین مانع جهاد تبیین حضور مدیران ناکارآمد است ،اظهار کرد:گاهی شبهاتی میان مردم ایجاد می شود که آن نیز ناشی از دعواهای سیاسی غلط و آزار دهنده و بعضا القائات رسانه‌های معاند است.
زارعی کوشا در ادامه گریزی به اغتشاشات اخیر در  کردستان به عنوان نقطه تمرکز دشمنان زد و گفت: اگر در تنگاهای سیاسی بترسیم خدمت بزرگی به دشمن کرده ایم.

استاندار کردستان  با بیان اینکه ما در کردستان باید تحلیل درست از مردم داشته باشیم و آن تحلیل ها نیز بر مبنای واقع بینی باشد، افزود: مردم کردستان تنها مردمی بودند که در راهپیمایی۲۲ بهمن ۱۰۰ درصد افزایش جمعیت نسبت به سال ۹۸ را داشت.
زارعی کوشا ضمن ابراز خوش‌بینی نسبت به آینده استان گفت: بودجه عمرانی استان در سال ۱۴۰۰ کلا ۶۵۰ میلیارد تومان بوده است که ۸۰ درصد آن اسناد خزانه و مابقی نقد بوده است، اما در سال گذشته بودجه عمرانی ما در مجموع با اعتبارات سفر رئیس جمهور و منهای اعتبارت ملی ۴۲۰۰ میلیارد تومان بود.
استاندار کردستان گفت: ما به آینده استان امیدواریم و در تلاشیم چند پروژه بزرگ عمرانی را در سال‌جاری به بهره برداری برسانیم.

در این جلسه با حضور استاندار کردستان از اساتید گروه معارف تجلیل شد.