جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۵۰:۳۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۶/۲ ساعت ۱۵:۲۱
لینک کوتاه مطلب:

استاندار در آیین افتتاح پروژه‌های ارتباطی:

افتتاح ۱۳ پروژه ارتباطی به مناسبت هفته دولت در کردستان

به مناسبت هفته دولت ۱۳ طرح مخابراتی با اعتباری قریب به  ۳۹۰ میلیارد ریال در سطح مخابرات استان کردستان افتتاح وبه بهره‌برداری رسید. به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، صبح امروز دوم شهریور ماه جاری،  ۱۳ پروژه ارتباطی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد ریال در نخستین روز از هفته دولت به طور همزمان از طریق ویدیو کنفرانس با حضور استاندار کردستان به بهره برداری رسید.

استاندار کردستان در آیین افتتاح پروژه‌های ارتباطی استان ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر که الگو و اسوه ماندگار دولتمردان جمهوری اسلامی ایران هستند، آغاز این هفته را به همه کارکنان و کارمندان تبریک گفت. زارعی کوشا با اشاره به افتتاح ۱۳ پروژه ارتباطی در اولین روز از هفته دولت در استان گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور اقدام و جهش خوبی در استان است. استاندار کردستان مطالبه جدی روستاییان برای پوشش اینترنت و اتصال به شبکه ملی و بهره مندی از این امکانات را نیاز مهمی عنوان کرد و افزود : خدا را شاکربم طلیعه برنامه‌های ما در هفته دولت  افتتاح شد. وی از مجموعه راهداری، بخشداران،  دهیاران و همه همکاران خدوم و تلاشگر که برای اجرای این پروژه‌ها دلسوزانه اقدام کرده‌اند، قدردانی کرد.

گفتنی است؛ احداث سایت جاده‌ای مسیر سنندج مریوان(تونل همرو) با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال، احداث سایت جاده‌ای مسیر سنندج مریوان(قلعه جوق و قلعه شیخان) با اعتباری بالغ بر۵۰ میلیارد ریال، احداث سایت ۴G روستای صادق آباد و کیله سفید با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال،احداث سایت ۴G روستای سراب میرزا تفتیله دلو امده با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال، اتصال هشت روستا به شبکه ملی اطلاعات با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال شامل تیژ تیژ، خشکه دول، زنوری، ساتیله، طاله‌وران، مایین دول، احداث چهار باجه پست بانک روستایی، تاسیس پنج دفتر پیشخوان شهری و ۲ دفتر روستایی خدمات دولت از دیگر پروژه هایی بود که امروز افتتاح شد.