جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۸:۲۰:۳۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۶/۳ ساعت ۱۹:۱۴
لینک کوتاه مطلب:

بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از مهمانشهرهای کامیاران و دهگلان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با هدف توجه به ساماندهی اتباع و مهاجرین و بررسی مسائل و مشکلات حضور آنان در سطح استان از مهمانشهر‌های(اردوگاه) دهگلان و کامیاران بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “مهدی رمضانی” روز جمعه سوم شهریورماه جاری همراه با مدیر کل دفتر اموراتباع و مهاجرین استانداری و همکاران وی از مهمانشهر‌های(اردوگاه)  ورمهنگ کامیاران و کریم آباد دهگلان بازدید نمودند.

رمضانی در روند بازدید از مهمانشهر(اردوگاه) کامیاران ضمن دیدار چهره به چهره با ساکنین مهمانشهر و شنیدن صحبت‌های ایشان بر ضرورت حل مشکلات،  بازسازی و مرمت ابنیه، استفاده حداکثری از امکانات موجود و توجه به امر متنوع بودن این امکانات و ظرفیت آن تاکید کرد و از عدم نگهداری مناسب ساختمان‌ها و تخریب آنها ابراز تاسف نمود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان در جریان بازدید از مهمانشهر(اردوگاه) کریم آباد دهگلان با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت و امکانات مهمانشر در راستای اشتغال و رفع محرومیت منطقه با بهره‌مندی از روستانشینان افزود: مشکلات حقوقی مهمانشهر باید رفع شود.

وی در ادامه تعیین تکلیف اراضی و بنیه قابل اجاره دادن ، آماده سازی و تعمیر ساختمان‌های تخریب شده ، پاکسازی محوطه مهمانشهر از نخاله های ساختمانی ، استفاده مناسب در راستای ارتقاء بهره وری و کارایی مهمانشهر ، تبدیل زمینهای بایر مهمانشهر به زمین‌های قابل کشت را ضروری برشمرد و در جریان نحوه خدمات رسانی و مشکل اتباع خارجی ساکن در این مجموعه‌ها قرار گرفت.