جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۰۲:۰۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۶/۳ ساعت ۱۶:۴۸
لینک کوتاه مطلب:

به مناسبت هفته دولت:

دیدار استاندار کردستان با خانواده معظم شهداء

خانواده شهدا میراث‌داران انقلاب اسلامی هستند همزمان با دومین روز از هفته دولت استاندار کردستان به منظور تجدید میثاق با مقام رفیع شهیدان انقلاب اسلامی با خانواده شهدا دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا”  عصر امروز جمعه سوم شهریور ماه جاری در دومین روز از هفته گرامیداشت دولت، به منظور تجدید احترام به مقام شامخ و رفیع شهدا با خانواده شهیدان سید حمید محمدی و محمد فایق سهرابی نوره دیدار کرد. وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، برای خانواده شهدا آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون کرد و گفت: عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شهدای کشور است. استاندار کردستان  در این دیدارها با اشاره به مقام والای شهیدان و تاکید ویژه بر ضرورت تکریم از خانواده معظم شهدای گرانقدر افزود: تلاش برای رفع مشکلات خانواده عزیز شهدا و تکریم آنها تکلیف مسئولان و خدمت‌رسانی صادقانه و بی منت است.

زارعی کوشا با بیان اینکه نیازمند دعای خیر خانواده شهدا هستیم، افزود: والدین و خانواده معظم شهدا حق بسیاری بر گردن جامعه و مسئولان دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایت مندی این خانواده‌ها که خواسته‌ای جز خدمت به مردم ندارند را جلب کنیم. وی با ذکر اینکه خانواده شهدا سرمایه‌های معنوی کشور و  میراث‌داران انقلاب اسلامی هستند گفت: خدمت به آنها افتخاری بسیار بزرگ محسوب می‌شود. استاندار کردستان تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه‌ای جاودانه و پایدار است که ما ضمن حفظ و حراست،  آن را به صورت یک اصل در تمام ابعاد زندگی نهادینه و سرلوحه کار خود قرار دهیم. در پایان به منظور تجدید پیمان با  شهدا و درس گرفتن از پیام آنها ، لوح سپاس به منظور میثاق مجدد با آرمان‌های شهدا تقدیم خانواده معزز شهیدان سید حمید محمدی و محمد فایق سهرابی نوره شد.