جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۴:۰۹:۵۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۷/۵ ساعت ۱۷:۳۴
لینک کوتاه مطلب:

آغاز پویش کاشت یک میلیارد درخت با حضور استاندار کردستان/ تکریم‌ شهدای کارمند منابع طبیعی با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار

استاندار کردستان با بیان اینکه خون شهدا ضامن پایداری انقلاب اسلامی است، گفت: پایه‌های نظام با ابتناء بر خون پاک شهیدان استحکام دارد چراکه شهدا با نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا” عصر امروز چهارشنبه پنجم مهرماه جاری، به پاس ارج نهادن به مقام والای شهیدان دفاع مقدس و جنگلبانان، در یادواره شهدای کارمند منابع طبیعی و همچنین عملیات آغاز کاشت سه میلیون اصله نهال در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، که در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی، ورزشی ایثار در سنندج برگزارشد، اظهار کرد: شهدا با گذشتن از جان خود فرهنگ ایثار را معنا بخشیدند. وی با اشاره به اهمیت تجلیل و تکریم خانواده شهدا افزود: ایران اسلامی امنیت، اقتدار و آرامش  خود را مدیون شهدا است. استاندار کردستان خاطر نشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون معجزه‌های بسیاری اتفاق افتاده و افتخارات، دستاوردها و تحولات عظیمی در اکثر حوزه‌ها کسب شده است که همه بیانگر تحقق وعده‌های الهی در نتیجه صبر و استقامت ملت همیشه در صحنه با رهبری امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، است و  آیندگان این دوران را بیشتر و دقیق تر تحلیل خواهند کرد. زارعی‌کوشا با بیان اینکه وعده‌های مبتنی بر معارف دینی محقق شده است، افزود:  سال گذشته در ایام اغتشاشات با اجتماعی از انواع و اقسام ضد انقلاب از جمله، تجزیه طلبان،  سلطنت طلبان، کمونیست ها و گروهک‌های وابسته از سراسر دنیا مواجه بودیم که منتظر فروپاشی جمهوری اسلامی بودند اما نقشه‌شوم آنان یکی پس از دیگری نقش بر آب شد‌. وی اضافه کرد : امروز منافقین آواره‌تر و بی‌حیثیت‌تر، سلطنت‌طلب‌ها سرخورده‌تر ، گروهک‌های سرسپرده، سرشکسته‌تر و زبون‌تر از همیشه شده‌اند و این عاقبت کار کسی است که به سمت انقلاب ایران تیری را شلیک می کند، توطئه‌ای را طراحی می‌کند و یا قدمی بر می‌دارد. گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان کارمند منابع طبیعی استان، تجلیل شد. استاندار کردستان در مراسم پویش کاشت یک میلیارد درخت که به صورت نمادین در سنندج برگزار شد، اقدام به کاشت یک اصله نهال کرد‌.