جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۴۷:۲۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۷/۶ ساعت ۱۷:۲۲
لینک کوتاه مطلب:

با حضور استاندار کردستان؛

احداث درمانگاه عمومی تامین اجتماعی دهگلان کلنگ‌زنی شد

استاندار کردستان ساخت درمانگاه عمومی تامین اجتماعی شهرستان دهگلان را در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۴۲ متر مربع کلنگ زنی کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان،”اسماعیل زارعی‌کوشا”در مراسم کلنگ زنی این پروژه به مقوله مهم سلامت و ارتقای سرانه درمانی در استان اشاره کرد وگفت : همگرایی مسئولان در روند اجرای پروژه های عمرانی ، آموزشی و درمانی به عینه در شهرستان دهگلان نتیجه بخش بوده است.
وی ابراز امیدواری کردکه با ساخت این درمانگاه، خدمات دهی به جامعه هدف بیمه شدگان تامین اجتماعی و عموم مردم به نحو مطلوب انجام شود.
وی با اعلام اینکه خدمات دهی به ۲۳ هزار بیمه شده تامین اجتماعی درکردستان از برنامه های مهم دولت سیزدهم است؛ بر اتمام این پروژه درمانی در مدت زمان ۲۲ ماه اعلام شده به تصریح تاکید کرد.

وی با اعلام اینکه آغاز پروژه های عمرانی، آموزشی و درمانی مطابق برنامه زمانبندی کلنگ زنی می شود؛ افزود: رسالت دولت مردمی اتمام پروژه های نیمه تمام بود که با همدلی و تلاش جهادی مسئولان، اتمام کلان پروژه های آب، راه و راه آهن در کردستان در آستانه تحقق ۱۰۰ درصدی است.
وی با اشاره به ارتقای شاخص آسفالت راه روستایی در کردستان به ویژه شهرستان دهگلان اطمینان داد که دولت منطبق با پتانسیل های منطقه لیلاخ در زمینه توسعه کشاورزی نیز راهبردتوسعه محور با چشم انداز، بلندمدت دارد.
درمانگاه عمومی تامین اجتماعی شهرستان دهگلان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۴۲ مترمربع با زیربنای ۳۰۱۱ مترمربع با اعتبار ۷۵۰میلیارد ریال در سه طبقه ساخته می شود.