شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۴:۳۶:۱۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۹/۲۳ ساعت ۱۳:۰۸
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان تاکید کرد :

تنظیم بازار با تعامل دستگاه های مسئول محقق می شود/ مطالبه بحق مردم مدیریت صحیح بازار و کاهش تورم است

استاندار کردستان مدیریت درست بازار را یکی از مطالبات اصلی و مهم مردم استان اعلام کرد و گفت: تنظیم بازار با تعامل دستگاه های مسئول محقق می‌شود

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا” امروز پنجشنبه ۲۳ آذر ماه در دیدار با مدیرکل، معاونین، مستشاران و روسای شعب بدوی و تجدید نظر تعزیرات حکومتی استان که در محل سالن شهدای گمنام برگزار شد، با بیان اینکه نرخ تورم در کردستان به دلایل مختلف طی سالیان متمادی، بالاست، اظهار کرد: کنترل بازار و نظارت موثر همراه با اقدامات بازدادنده می تواند در کاهش نرخ تورم موثر باشد.

وی ضمن اشاره به ایجاد فضای نشاط و آرامش در استان به ویژه بعد از سفر دوم هیات دولت، خاطرنشان کرد:  به برکت سفر رئیس جمهور و عنایت ویژه دولت به کردستان، بسیاری از آمارها و شاخص‌ها در حوزه‌های مختلف تغییر محسوسی داشته است و این فضای به وجود آمده نیازمند خدمت بیشتر و بهتر مسئولان به مردم است.

استاندار با بیان اینکه بازخورد خدمت در کردستان علی رغم مشکلات متعدد، بیشتر از میانگین کشوری است تاکید کرد: امروز از آنجا که بیشترین مطالبه مردم مدیریت بازار است لذا این امر نیازمند تعامل حداکثری دستگاه‌های متولی است.

زارعی کوشا تشخیص و توجه به اولویت‌های استان را ضروری برشمرد و گفت: تلاش در راستای مدیریت بازار توسط دستگا‌های ذیربط جهت رضایت‌مندی مردم ضروری است.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید چگونگی اجرایی کردن مدیریت بازار به خوبی مشخص شود، افزود: پیگیری مطالبات مردم همواره  باید در اولویت‌ دستگاه‌های دولتی قرار گیرد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات و خدمات اداره کل تعزیرات حکومتی استان در زمینه‌های مختلف، گفت: نبض بازار را به دست گیرید چراکه حضور تعزیرات حکومتی در بازار باعث آرامش و امنیت بیشتر مردم، اثرات مثبت و مصونیت در برابر گران‌فروشی می‌شود و لازم است گشت‌های مشترک و فعالیت‌های حوزه بازرسی و نظارت با همراهی دستگاه‌های مسئول به جدیت دنبال شود.