جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۸:۱۱:۱۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ ساعت ۱۰:۱۸
لینک کوتاه مطلب:

استاندار در جمع اعضای شورای  ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان :

انتخاب فرد اصلح هنر مردم است/انتقاد استاندار از کم‌کاری مسئولان در عرصه «جهاد تبیین»/ دولت سیزدهم به دنبال کار نمایشی و شعار نیست/ مشارکت گسترده مردم در انتخابات برگ زرینی بر تارک افتخارات این سرزمین است

استاندار کردستان گفت: حضور حداکثری  مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، برگ زرینی بر تارک افتخارات این سرزمین می‌افزاید‌.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی‌کوشا” شامگاه شنبه ۲۸ بهمن ماه در جمع اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی  استان اظهار کرد: اعضای شورای ائتلاف، نیروهای انقلابی، دلسوز و معتمد نظام و جزو ظرفیت‌های بزرگ استان هستند و نیاز مضاعف به خدمت  بیشتر این نیروها در استان می‌طلبد قدرآنان را بیشتر بدانیم چراکه فرصتی برای رفع مشکلات استان هستند ومی‌توانند در این راستا اثرگذار باشند.

زارعی کوشا به انتخابات که هدف عمده این نشست است اشاره کرد و گفت:  به تعبیر مقام معظم رهبری، نظام اسلامی نظامی مظلوم و مقتدر است و شرایطی که امروز ایران در دنیا دارد می‌طلبد که اقتدار ایران و جایگاه آن در دنیا حفظ و تقویت شود چرا که ملجأ مستضعفان دنیا است.

وی با بیان اینکه در راستای تبیین و روشنگری کم‌کاری کرده‌ایم افزود: جهاد تبیین تنها یک موضوع روتین نیست بلکه ضرورتی جدی و تکلیفی واجب بر آحاد مردم است لذا ما در این حوزه به شدت نیاز داریم که در این زمینه کار کنیم.

استاندار کردستان با ذکر اینکه متحدان مومن ما در دنیا، انگلیس و آمریکارا مستاصل کرده‌اند، یادآور شد: نیروهای جبهه مقاومت در یمن، غزه، عراق و لبنان دشمنان را به زانو درآورده‌اند و قطعا آیندگان در مورد این دستاوردهای ما بیشتر خواهند گفت و بیشتر خواهند نوشت.

زارعی‌کوشا با تاکید بر اینکه
کم کاری در جهاد تبیین سبب تحریف دستاوردهای انقلاب خواهد شد، عنوان کرد: گرچه طبعا نقص‌هایی در بعضی بخش ها و کارها وجود دارد اما نباید اجازه داد که توفیقات و افتخارات نظام و دولت مورد هجمه تبلیغات منفی رسانه‌های غربی باشد و تحت‌الشعاع قرار گیرد.

وی افزود:دولت سیزدهم کردستان را اولویت می‌داند و فرصت  با ارزشی  برای استان فراهم شده بنابراین استفاده از این فرصت و خدمت به مردم وظیفه ما مسؤولان است و بایستی صادقانه برای مردم تلاش کنیم.

استاندار کردستان تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام را هدف اصلی دولت سیزدهم برشمرد و خاطر نشان کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور پروژه‌های مختلفی از جمله راه آهن افتتاح شد و تا پیش از اتمام کامل طرح‌ها، رئیس جمهور حاضر به افتتاح هیچ پروژهوای نیست و این نشان می‌دهد دولت سیزدهم به دنبال کار نمایشی و شعار نیست.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه‌هایی که در سفر رئیس جمهور افتتاح شد کلان پروژه و کم نظیر بود اضافه کرد: طرح های زیاد دیگری بهره برداری شد اما کمتر بیان شد زیرا تحت الشعاع پروژه های کلان قرار گرفتند.

زارعی کوشا بیان کرد : با هدایت مقام معظم رهبری موفق شدیم که برچسب امنیتی بودن را از کردستان برداریم و با کارها و ظرفیت‌های فرهنگی وهمراهی مردم توانستیم بار دیگر وفاداری مردم خود را به نظام اثبات کنیم کما اینکه در برنامه‌های مختلف حماسه های بی بدیلی به تصویر کشیده و خلق شد.

وی با بیان اینکه اکنون ۱۹۵ نفر در استان تایید صلاحیت شده و در عرصه رقابت برای انتخابات حاضر شده اند، افزود: فضای رقابت در استان فضای خوبی است و باید تلاش کنیم با مشارکت بالا شیرینی حضور مردم در انتخابات افتخار دیگری برای استان باشد و زمینه کارهای بزرگ فراهم شود.

استاندار کردستان با اشاره به اهمیت رقابت واقعی و آگاهی مردم نسبت به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت: انتخاب و معرفی افراد اصلح نیز جدای از مشارکت هنر مردم و در سرنوشت کشور  بسیار مهم است.