جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۸:۴۰:۳۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ ساعت ۱۶:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

معاون استاندار در طرح ملی پویش «وصال یار»؛

اهدای ۱۵ سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی کردستان/ خیرین در کنار دولت گره‌گشای مشکلات مردم هستند/ کمک به اقشار آسیب‌پذیر وظیفه همگانی است/ مشارکت سیاسی، نشانه شعور سیاسی والای مردم کردستان است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان، کمک به اقشار آسیب پذیر را وظیفه همگانی دانست و گفت: خیرین در کنار دولت گره‌گشای مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، امروز شنبه ۲۸ بهمن ماه آیین اهدای ۱۵ سری جهیزیه به مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی کردستان با حضور استاندار کردستان و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، نماینده جامعه خیران حامیان معلولین کشور و مدیران کل استان با مشارکت خیرین کشوری و استانی در سالن اجتماعات سرای سالمندان شهر سنندج برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در این مراسم اظهار داشت: افراد خیر و نیکوکار وقتی خانواده‌ای را از فقر و نداری نجات می دهند با رفع نیاز آنان در بخش‌های مختلف، سعادت دنیا و آخرت را برای خود به ارمغان می آورند.

رشیدی پور افزود: امروز مردم ما با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو هستند که دولت به تنهایی از عهده رفع آن بر نمی‌آید، هرچند تمام تلاش خود را در این زمینه بکار می گیرد اما در این راستا نیازمند کمک خیرین و نهادهای حمایتی است.

وی با بیان اینکه انفاق و انجام کار خیر برای خشنودی خلق و رسیدن به رضای الهی است، افزود: خداوند بزرگ انسان را به‌گونه‌‌اى آفریده که بتواند خیر و شر را از هم تشخیص دهد و راه نیک را در پیش بگیرد‌.

این مقام مسئول،  کمک به اقشار آسیب پذیر را وظیفه همگانی دانست و گفت: خیرین در کنار دولت گره‌گشای مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند.

رشیدی‌پور عنوان کرد: سازمان‌های متولی خدمات‌دهنده مانند بهزیستی و کمیته امداد گرچه نهایت تلاش خود را برای کمک به نیازمندان ومحرومیت‌زدایی انجام می‌دهند، اما تا خیرین و مردم پای کار نباشند تحولی در این راستا رخ نخواهد داد، بنابراین نیازمند حضور مستمر خیرین هستیم.

وی تصریح کرد: خیرین محلی برای تأمین جهیزیه زوجین نیازمند و محرومان در استان کردستان پای کار بیایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در ادامه به انتخابات پیش رو گریزی زد و گفت: با برگزاری انتخابات پیشرو، در مجموع جمهوری اسلامی ۴۰ انتخابات در کشور برگزار کرده است و با توجه به اینکه دشمن با تمام توان می خواهد که مردم درپای صندوق‌های رای حاضر نشوند اما مردم ما همانند همه عرصه‌ها این بار نیز با بصیرت و آگاهی در صحنه حضور پیدا کرده و دشمن را ناکام می گذارند.

لازم به ذکر است: پویش وصال یار با هدف تامین کمک جهیزیه و ازدواج آسان مددجویان بهزیستی از تاریخ ۱۳ دی ماه لغایت ششم اسفند ماه جاری در استان کردستان، همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.