جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۷:۳۱:۵۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ ساعت ۱۰:۲۴
لینک کوتاه مطلب:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در جلسه ستاد انتخابات استان :

همه امکانات برای برگزاری انتخابات باشکوه بسیج می‌شود/ کردستان آماده برگزاری انتخابات سالم و پرشور است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تلاش ما برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و با مشارکت بالا است و همه امکانات لازم برای انتخابات پیش رو باید بکارگرفته شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، ” مهدی رمضانی” شنبه ۲۸ بهمن ماه در جلسه ستاد انتخابات استان با ابراز خرسندی اظهار کرد: قدردان اعضای ستاد انتخابات استان هستیم چراکه در این حوزه با همگرایی و مشارکت اعضاء اتفاقات خوبی افتاده و امکانات لازم جهت برگزاری انتخابات پیش رو آماده و مهیا است.

وی با تاکید بر اینکه برای برگزاری انتخابات باشکوه، از همه امکانات موجود استفاده شود خطاب به اعضای ستاد افزود: پیش‌بینی های لازم جهت جلوگیری از حوادث غیر مترقبه را بیاندیشید و تدابیر، اقدامات و تمهیدات ضروری را مدنظر قرار دهید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در ایام باقیمانده به انتخابات، تلاش مضاعف برای مشارکت سالم، امن و رقابتی صورت گیرد چراکه تحقق این امر نتیجه تلاش کمیته‌ها خواهد بود.

رمضانی از اعلام آمادگی استان برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور خبر داد و گفت: تلاش ما برگزاری انتخاباتی رقابتی با مشارکت بالا است‌.

گفتنی است در این جلسه دبیران کمیته های مختلف ستاد انتخابات گزارش هایی از اقدامات خود ارائه دادند .