جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۰۷:۱۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۵ ساعت ۱۰:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

معاون استاندار:

کلید توسعه کردستان منوط به شرکت گسترده در انتخابات است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: کلید توسعه استان در گرو مشارکت گسترده مردم در انتخابات است، چرا که شرکت پرشور در این رویداد سیاسی، قدرت مطالبه‌گری مسئولان و توجه بیشتر دولت را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، مهدی رمضانی روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از کارفرمایان برتر استان کردستان در سنندج با اشاره به اینکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در استان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند، اظهار کرد: ممکن است برخی به اهمیت شرکت در انتخابات بی‌توجه باشند اما باید بدانند که امروز ماشین توسعه کردستان نیاز به مشارکت بالا دارد.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات قدرت چانه زنی و مطالبه گری مسئولان استان در گستره ملی را افزایش می دهد، افزود: شرکت گسترده در انتخابات و مشارکت بالا، امنیت آفرین و اقتصاد ساز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: نماینده منتخب با رای بالا خود را پاسخگوتر می‌داند و در کنار اعتماد به نفس بالا، قدرت مطالبه‌گری عمومی‌اش نیز بیشتر خواهد شد.

رمضانی با بیان اینکه مجلس ریل گذار برنامه‌های کشور و دولت است، ادامه داد: روسای دانشگاه‌ها نامزدها را به دانشگاه دعوت کنند تا دانشجویان بتوانند از میان آنان افراد اصلح و توانمند را انتخاب کنند، چرا که نماینده رجل سیاسی است و باید پاسخگوی نهادهای علمی باشد.

وی با بیان اینکه باید به سمت افق های روشن حرکت کنیم، افزود: پیشتر طعم نامنی را چشیده ایم که منجر به توسعه نیافتگی و از مدار توسعه حارج شدن استان شده است، بنابراین باید با شرکت گسترده در انتخابات و استفاده از ظرفیت های کم نظیر منطقه برای توسعه استان بهره برد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، مردم استان را قدرشناس خدمات دولت و نظام دانست و گفت: افتتاح راه آهن همدان- سنندج و تبدیل ۲ هزار و ۷۰۰ هکتار زمین های پایاب سد گاران به آبی، از جمله مهمترین اقدام هایی است که در دولت سیزدهم انجام شد.

رمضانی به خدمات دیگر دولت و نظام در کردستان از جمله بیمه شدن ۲۲ هزار کارگر ساختمانی، ۶۸۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی و یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر بیمه شده سلامت اشاره کرد.

وی ادامه داد: در دور سوم سفر رئیس جمهور به استان، ۱۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان مصوبه اختصاص یافت که در مقایسه با استان های وسیع تر از جمله استان فارس قابل مقایسه نیست و نشان از تبعیض مثبت دولت نسبت به کردستان دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: امروز با تمام سختی ها و موانع در سطح جهانی و حوزه های مختلف علمی، پزشکی، فضایی و علم نانو، جزو برترین ها هستیم و ایران اسلامی در عرصه بین‌الملل حرف برای گفتن دارد.