جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۰۱:۵۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۱۲ ساعت ۲۱:۴۳
لینک کوتاه مطلب:

توجه به ساخت و ساز اولویت اول طرح نهضت ملی مسکن

استاندار کردستان در جریان بازدید از طرح های نهضت ملی مسکن در نشستی با مدیران عمرانی استان  بر تلاش برای رفع  مشکلات و تسریع و شتاب بخشی به پروژه ها و استفاده بهینه از فصل محدود عمرانی تاکید کرد.

 

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین تکالیف ما اجرای طرح نهضت ملی مسکن است و در این راستا طی ۲ سال گذشته پیگیری لازم برای تامین زمین این طرح در استان با جدیت دنبال شد و هم اکنون مشکل تامین زمین تا حدود بسیار زیادی رفع شده است.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: ما در استان علاوه بر تامین زمین، بیشترین متقاضی را نیز در سطح کشور داریم و زمین هایی نیز که در استان وجود دارد دارای شرایط خاصی است که این مسائل وضعیت ما را سخت تر کرده است.

وی با بیان اینکه علی رغم تمام موانع در حال حاضر وضعیت خوبی در زمینه اجرای طرح داریم، گفت: اولویت ما تامین زمین ۳۶ هزار واحد تعهد شده است که تاکنون برای ۲۶ هزار واحد از این تعداد زمین تامین شده است.

استاندار کردستان با بیان اینکه در حال حاضر اولویت اصلی ما موضوع ساخت و ساز اعم از آماده‌سازی تا انجام کارهای عمرانی است، اظهار کرد: در برخی از شهرهای استان هنوز مسکل تامین زمین  حل نشده است  که باید با تمام توان در راستای رفع موانع موجود تلاش شود.