یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۲:۱۶:۲۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۱۸ ساعت ۱۴:۰۹
لینک کوتاه مطلب:

 استاندار کردستان:

معلمان، معماران شکوفایی استان هستند/تعالی کردستان در گرو تعلیم و تربیت/ تجلیل از معلمان، تجلیل از آینده‌سازان جامعه

 اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان، در مراسمی که در سالن همایش‌های اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، به مناسبت هفته تجلیل از معلمان، بر نقش معلمان در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان تأکید کرد

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان که در سالن همایش اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار گردید، ضمن تبریک هفته معلم، نقش معلمان و فرهنگیان را در توسعه و پیشرفت استان کردستان بسیار حیاتی خواند.

استاندار کردستان با اشاره به جایگاه شهید مطهری به عنوان الگویی برای فرهنگیان، انتخاب نام این هفته به افتخار ایشان را گامی مهم در جهت تکریم مقام معلم دانست.
وی تصریح کرد که معلمان با پرورش نسل‌های آینده، مسئولیت بزرگی در تحقق آرمان‌های اجتماعی و فرهنگی بر عهده دارند.

زارعی‌کوشا وظیفه فرهنگیان را امتدادی از مأموریت الهی خواند و افزود که معلمان با تعلیم و تربیت صحیح، می‌توانند جامعه‌ای آگاه و پویا را رقم بزنند.
وی همچنین بر اهمیت مقام معلمی تأکید و از فرهنگیان به عنوان مایه فخر و مباهات استان یاد کرد.

در پایان، استاندار کردستان با تأکید بر اهمیت تکریم مقام شهدا و نقش آن‌ها در امنیت کشور، از تلاش‌ها و فداکاری‌های معلمان تقدیر نمود و بیان داشت که دوره‌ای جدید در استان آغاز شده است که هدف آن رسیدن به اوج اعتلا و شکوفایی کردستان است و در این مسیر، معلمان و فرهنگیان نقش بسزایی دارند.