دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۳:۱۰:۰۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۱۹ ساعت ۲۲:۱۲
لینک کوتاه مطلب:

برپایی میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در مسجد دهستان  نجف آباد بیجار با حضور استاندار؛

لازمه پاسخ به درخواست‌های مردم، شکستن دیوار بروکراسی است / خدمت به مردم بزرگترین افتخار است / مسئولان برای رفع مشکلات مردم  کمر همت ببندند/ رشد مثبت جمعیت بیجار

استاندار کردستان فلسفه حضور خود و مسئولان در میان مردم را رفع مشکلات آنان  دانست و گفت: مدیران در نظام جمهوری اسلامی برای خدمتگزاری پا به عرصه می‌گذارند و با پشت میز نشینی و دوری از مردم، مشکلات رفع نخواهد شد. 

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی‌کوشا”  امروز ( چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت) در آخرین برنامه سفر یک روزه به شهرستان بیجار به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در جمع مردم دهستان نجف آباد از توابع این شهرستان حضور یافت و در دیدار چهره به چهره با اهالی این روستا در قالب تشکیل میز خدمت، در جریان مسائل و مشکلات این منطقه قرار گرفت.

وی در مسجد روستای نجف آباد رسیدگی به مشکلات مردم را الزامی خواند و اظهار کرد: معتقدیم که اگر دولت و مجموعه‌ای بنایش بر کار و رفع گره‌ها باشد و در این راستا همت بگمارد بایستی مدیران در میان مردم حضور داشته باشند.

استاندار کردستان رفع مشکلات مردم را افتخاری عظیم در عرصه خدمت برشمرد و  تصریح کرد: امروز در یکصدو چهلمین  سفر شهرستانی در بیجار حضور داریم تا از نزدیک به مشکلات مردم رسیدگی کنیم.

زارعی کوشا با بیان اینکه شهرستان بیجار محرومیت‌های انباشته زیادی دارد ادامه داد : این شهرستان قریب به ۷۰ سال رشد منفی جمعیت داشته است اما امروز خوشبختانه رشد جمعیت بیجار مثبت شده و این امر یک نقطه قوت است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه  مشکلات با یک روز سفر کاری مرتفع نمی‌شود بلکه ما مسائل، مشکلات و مطالبات را بررسی می‌کنیم و در راستای رفع آنها تلاش خواهیم کرد، افزود: اگر بخواهیم محرومیت برطرف شود باید مسوولان و مردم پای کار باشند و در این زمینه قدم‌های مثبتی برداشته شود.

زارعی کوشا در ادامه، نگاه دولت سیزدهم به کردستان را ویژه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه رئیس جمهور  کردستان را از استان‌هایی می‌داند که باید کار بیشتری در آن انجام شود.

وی با بیان اینکه سال ۹۹ آخرین سال دولت قبل در کل استان بالغ بر  ۴۵۰ میلیارد تومان کار عمرانی انجام شده است خاطر نشان کرد: در سال۱۴۰۰ به همت دولت سیزدهم این میزان  به ۲ هزار میلیارد تو‌مان و در سال ۱۴۰۱ این عدد  به بیش از ۶ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

استاندار کردستان از مدیران خواست به سفرهای استانی استاندار اکتفا نکنند و خودشان هم  با حضور در میان مردم پای حرف آنها بنشینند و به رفع مشکلات مردم بپردازند.

زارعی کوشا ریشه یابی مشکلات را رسالت خطیر مسئولان دانست و گفت: رضایت مردم از ارائه خدمات باید در راس امور مسئولین و متولیان امر قرار بگیرد.

وی به مردم نجف‌آباد وعده داد امسال برای این دهستان برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف تدوین و اجرایی خواهد شد که امید است منجر به توسعه و رشد اقتصادی این منطقه شود.