جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ , ۱۸:۵۰:۵۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۳/۲۳ ساعت ۱۳:۵۶
لینک کوتاه مطلب:

بازدید معاون عمرانی استاندار کردستان از طرح ارتقا تصفیه خانه فاضلاب سنندج/ بهره‌برداری از طرح ارتقا تصفیه خانه فاضلاب سنندج در هفته دولت

معاون عمرانی استاندار کردستان ضمن بازدید از طرح ارتقا تصفیه خانه فاضلاب سنندج ابراز امیدواری کرد که این پروژه تا پایان شهریورماه امسال و در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ کیومرث حبیبی با اشاره به اینکه کار بزرگی در تصفیه خانه فاضلاب سنندج انجام شده است، گفت: انشاالله هرچه سریعتر عملیات ارتقای تصفیه خانه فاضلاب سنندج تکمیل شود.
وی با بیان اینکه پروژه ارتقای تصفیه‌خانه فاضلاب سنندج در مجموع هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت دارد، اظهار داشت: بخش دوم مایع طرح ارتقای تصفیه خانه فاضلاب سنندج تکمیل و در مدار بهره برداری است و مابقی کار نیز طی دو ماه آینده تکمیل و به پایان می رسد.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های وزارت نیرو و مجموعه صنعت آب استان از همکاری و پیگیری معاونت عمرانی استاندار برای تکمیل طرح ارتقای تصفیه خانه فاضلاب سنندج و پس از آن آغاز آبگیری سد ژاوه خبر داد.
معاون عمرانی استاندار گفت: امیدواریم این پروژه برای شهریورماه و هفته دولت آماده بهره‌برداری شود.
معاون عمرانی استاندار کردستان تاکید کرد: تصفیه‌ خانه فاضلاب سنندج در ابتدا برای جمعیت ۴۶۵ هزار نفری این شهر و با ظرفیت تصفیه ۱۰۰ هزار مترمکعب فاضلاب در شبانه روز ایجاد شد که در طرح ارتقا این میزان به ۱۵۰ هزار مترمکعب در شبانه روز و برای جمعیت ۷۰۰ هزار نفری در سال ۱۴۲۰( سال افق طرح) ارتقا می یابد.