جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ , ۱۹:۰۱:۳۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۳/۲۵ ساعت ۱۳:۰۳
لینک کوتاه مطلب:

تامین امنیت و سلامت غذایی از مهمترین برنامه‌های حکمرانی است

استاندار کردستان گفت: در حکمرانی تامین امنیت و سلامت غذایی در راس هرم قرار دارد و هر مانعی در مقابل این مهم قرار گیرد باید برداشته شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در مراسم افتتاح سالن شهدای جهادکشاورزی ضمن تبریک هفته‌ی جهاد کشاورزی گفت: با وفاق و همدلی می‌توان شاهد پیشرفت و آبادانی استان باشیم و این وفاق و همدلی با مدیریت جناب آقای اسکندری در جهادکشاورزی اتفاق افتاده است و خوشبختانه در این حوزه شاهد پیشرفت های قابل ملاحضه ای بوده ایم.

استاندار کردستان در ادامه ضمن تشکر از خانواده‌ی بزرگ جهادکشاورزی گفت: تلاش کنیم امسال هفته ی جهادکشاورزی نقطه‌ی عطفی باشد به سوی اعتلای کشاورزی و دامداری استان و این مهم فقط با یک کار جهادی و شبانه‌روزی اتفاق خواهد افتاد.

زارعی کوشا در ادامه با اشاره به نقش مهم مجموعه‌ی جهادکشاورزی گفت: بیش از  ۳۰ درصد اقتصاد استان در حوزه ی جهادکشاورزی قرار دارد بنابراین این انتظار از خانواده ی بزرگ جهادکشاورزی وجود دارد که با یک عزم جدی و کار جهادی تلاش کنند اتفاقات خوبی در این حوزه بیفتد و اهداف دولت در این زمینه تحقق یابد.

استاندار کردستان در ادامه افزود: در سفر رئیس جمهور به کردستان مصوبات قابل توجهی در حوزه‌ی جهادکشاورزی مورد تصویب قرار گرفته است که به جد پیگیر آن خواهیم بود و امیدواریم همه باهم با وحدت و انسجام و یک برنامه ریزی منسجم شاهد نتایج مطلوبی باشیم.