جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ , ۱۶:۵۷:۳۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۳/۲۵ ساعت ۱۳:۲۵
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان عنوان کرد؛

ورزش والیبال نماد خودباوری و اعتماد به نفس ایرانیان است / آمادگی برگزاری اردوها و رویدادهای ورزشی در سطح ملی را داریم

استاندار کردستان در اولین دوره مربیگری بین المللی سطح یک رشته والیبال در سنندج گفت؛ رشته والیبال با دستاوردهای بزرگی که برای کشورمان کسب کرده است به نماد خودباوری و اعتماد به نفس ایرانیان تبدیل شده و برگزاری دوره بین المللی مربیگری سطح یک در کردستان نتایج مطلوبی خواهید داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در مراسم افتتاحیه نخستین دوره بین المللی سطح یک رشته والیبال گفت: ورزش والیبال به ویژه در دو سال اخیر که در سطح جهان مطرح شده، نماد خودباوری و اعتماد به نفس ایرانیان است و علاقمندی زیادی را در میان ملت ایران به وجود آورده است.

استاندار کردستان اذعان داشت: ملی پوشان سابق تیم والیبال کشورمان که ما امروز میزبان آنان هستیم با همکاری فدراسیون در چند سال اخیر توانستند کاری کنند که ما به اهدافی مانند قهرمانی در آسیا و جهان که شاید در گذشته برای ایرانیان در دور دست ها و غیر قابل دسترس بود، دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: رشته والیبال با افتخاراتی که برای کشورمان کسب کرده است یک رشته امیدبخش و پیشگام در میان سایر رشته ها است و این دستاوردها که موجب خوشحالی و نشاط ملت ایران می شوند جای تشکر و تقدریر دارد.

زارعی کوشا یادآور شد: از حمایت های فدراسیون والیبال برای واگذاری این میزبانی مهم و همچنین همت و تلاش مجموعه ورزش و جوانان کردستان و هیات والیبال استان در هرچه خوب و مناسب برگزار کردن دوره بین المللی سطح یک والیبال در سنندج تقدیر و تشکر می کنیم.

استاندار کردستان تاکید کرد: برگزاری چنین دوره هایی در رشته های مختلف و همچنین برگزاری اردوهای تیم ملی به میزبانی استان کردستان علاوه بر کمک به رشد و توسعه ورزش در استان، ایجاد شناخت عمیق نیز به دنبال دارد، چون کردستان و شهرهای مختلف آن از جاهایی است که باید از نو شناخته شوند و شناخت هم میهنان از کردستان باید عمیق باشد.

وی در پایان سخنانش گفت: امیدواریم در آینده میزبان اردوها و دوره های بیشتری در رشته‌های مختلف ورزشی در کردستان باشیم و تمامی تلاش خود را برای خوب برگزار کردن رویدادهای ورزشی در استان خواهیم کرد.