جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ , ۱۷:۰۱:۱۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۳/۲۷ ساعت ۱۶:۳۶
لینک کوتاه مطلب:

افزایش ۱۲۰ درصدی کمک مالی به شهرداری‌ها در سال گذشته

استاندار کردستان گفت: سال ۱۴۰۱ کمک مالی به شهرداری‌ها ۱۲۰ درصد بیشتر از سال قبل از آن بود که از ۳۰۰ به ۶۷۰ میلیارد تومان رسید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در آیین آغاز طرح گردشگری سراب قروه  گفت: سراب قروه ظرفیت و گنجینه‌ای برای استان است که موضوع توسعه با مطالعات دقیق و همه ملاحظات زیست محیطی و تسهیل شرایط برای تفریح مردم شهر قروه در نظر گرفته شده است.

زارعی کوشا اظهار کرد: شورای شهر قروه در بودجه امسال خود بخشی از اعتبار مورد نیاز را تدوین کرده‌اند که تخصیص آن منوط به درآمدهاست و دولت هم کمک خواهد شد.

استاندار کردستان تاکید کرد: فرمانداران در موضوع مدیریت شهری و سرمایه گذاری گردشگری با مشارکت شورا و شهرداری ها برنامه ریزی کنند.

زارعی کوشا افزود: سراب در اولویت این برنامه‌هاست که از نظر دارا بودن شرایط گردشگری منحصر به فرد است و توسعه آن با تاخیر مواجه شده است که باید سالها قبل انجام می گرفت و در حال حاضر مجموعه استان برای تأمین مصالح و قیر پای کار است.

وی ادامه داد: در هر موضوعی که مزیتی برای شهرستان ایجاد کند، آماده کمک به فرمانداری، شهرداری و شورای شهر هستیم.

وی با بیان اینکه سراب قروه برای تکمیل زنجیره گردشگری حلقه اصلی بشمار می‌رود، اضافه کرد: امسال باید سال پررونقی برای مدیریت شهری باشد که پروژه‌های عمرانی در کمترین زمان با کار جهادی بهره‌برداری شود.