جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ , ۱۴:۵۴:۱۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۴/۵ ساعت ۱۴:۴۸
لینک کوتاه مطلب:

شهرک صنعتی سرنجیانه نوید بخش افزایش اشتغال در سنندج است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: بهره‌برداری از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی سرنجیانه نوید بخش رونق تولید و افزایش اشتغال در سنندج است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان به همراه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در سومین روز از دهه تولید و تجارت از شهرک صنعتی سنندج چهار(سرنجیانه) و واحدهای تولیدی در حال ساخت و ساز در این شهرک بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت و میزان‌ پیشرفت پروژه‌های عمرانی خط انتقال آب و جاده دسترسی به این شهرک صنعتی قرار گرفت.

کیومرث حبیبی در حاشیه بازدید از دو پروژه زیر ساختی احداث خط انتقال آب و جاده دسترسی به شهرک صنعتی سنندج چهار اظهار کرد : تکمیل زیرساخت‌های این شهرک صنعتی از مهم‌ترین اهداف در دست اقدام دولت مردمی در سنندج است و با توجه به پیشرفت هر دو پروژه امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با حضور رییس‌جمهور این ۲ پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: شهرک صنعتی سرنجیانه با توجه به جانمایی مناسب و پیش‌بینی ایجاد ۴۰۰ واحد تولیدی در صورت بهره‌برداری کامل؛ نوید بخش رونق تولید و افزایش اشتغال در سنندج است.

حبیبی در ادامه با پیمانکاران دارای پروژه در این شهرک صنعتی گفتگو و مهمترین مسائل و مشکلات پیش‌روی بهره‌برداری کامل از شهرک صنعتی سنندج چهار را از نزدیک بررسی و برای تسریع در تکمیل هر چه سریعتر آن دستور اقدامات و راهکارهای لازم را صادر کرد.