جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ , ۱۵:۰۱:۲۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۴/۱۱ ساعت ۰۴:۱۹
لینک کوتاه مطلب:

بازدید استاندار کردستان از دو پروژه عمران شهری/توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق حاشیه/احداث بوستانی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان

استاندار کردستان ضمن بازدید از دو پروژه عمران شهری در منطقه اسلام آباد(تقتقان)سنندج بر توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا که به همراه جمعی از مدیران از طرحهای عمرانی شهرداری سنندج بازدید کرد ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری و شورای شهر گفت:امروز از دو پروژه ارزشمند در دست اجرای شهرداری بازدید شد که یکی از آنها  کمربنری اسلام آباد است که از ۱۵ سال پیش شروع وچند سال نیز تعطیل بوده است.

وی با بیان اینکه کمربندی اسلام آباد امسال و تاپایان فصل کاری عمرانی به اتمام خواهد رسید، گفت: اتمام این کمربندی نقش بسیار مهمی در روان سازی ترافیک و دسترسی‌های مردم خواهد داشت.

وی گفت:دیگر پروزه حائز اهمیت بازدید از روند احداث بوستان ۴ هکتاری در منطقه حاشیه  سنندج بود که مردمان ساکن در آن از هیچ امکانات تفریحی و رفاهی برخوردار نیستند و بر همین مبنا این کار یک اقدام مهم و اساسی به شمار می رود.

زارعی کوشا بر برخورداری همه مردم به ویژه مردم مناطق حاشیه از امکانات موجود تاکید کرد و گفت:به گفته شهردار سنندج برای احداث این بوستان که امکانات ورزشی نیز در آن تعبیه خواهد شد ۳۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

استاندار کردستان با بیان اینکه شهرداری در سال گذشته نهضت آسفالت را شروع کرده و این اقدام در سال‌جاری نیز تداوم خواهد یافت، اظهار کرد: همه کوچه‌ها و معابر دسترسی منطقه اسلام آباد سنندج آسفالت شده که این مهم رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.

کمربندی اسلام آباد به طول ۴ کیلومتر در دست احداث است که علاوه بر روان سازی ترافیک دسترسی بخشی از ساکنان طرح نهضت ملی مسکن در آینده را به دنبال خواهد داشت.

همچنین احداث بوستان تفریحی و ورزشی در ضلع شمالی منطقه اسلام آباد(تقتقان) سنندج با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.