چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۱۷:۵۴:۱۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۴/۱۶ ساعت ۲۲:۵۹
لینک کوتاه مطلب:

غدیر خم، عید اتحاد و برادری /انقلاب اسلامی ثمره واقعی عید غدیر خم است/دولت سیزدهم و تجربه شکوفایی برای کردستان

استاندار کردستان عید بزرگ غدیر خم را عید اتحاد و برادری دانست که دوستداران اسلام و انقلاب اعم از شیعه و سنی را گرد هم آورده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در جشن بزرگ عید غدیر خم در بخش دلبران شهرستان قروه که با حضور پرشور مردم برگزار شد، گفت:انقلاب اسلامی و نظام ثمره واقعی غدیر خم است و شکل گیری چنین نظامی آرزوی اولیا و ائمه معصومین بود تا نظامی مبتی بر شریعت و فرامین قرآن شکل بگیرد و جبهه حق را نمایندگی کند.

وی با بیان اينکه عید غدیر، عید اتحاد و برادری است و امروز در دنیا محبان و مغرضان اهل‌بیت (ع)را با ادعا و عناوین نمی‌توان شناخت، اظهار کرد: شیعه و سنی و همه کسانی که به‌ مسیر حقانیت جبهه حق اعتقاد داشته  در خط ولایت قرار دارند و کسانی که  به دنیال ایجاد تفرقه و خلاف حرکت غدیر، نظر ائمه معصومین و امام و رهبری حرکت کنند چه شیعه باشند و چه سنی در جبهه دشمن قرار دارند. 

زارعی کوشا اضافه کرد:عید غدیر خم جشن تقویت برادری و صمیمیت بین کسانی است که با همه وجود دلداده مسیر حق و حقیقت هستند و

اگر امروز این عید در همه جای دنیا برگزار می شود مرهون امام راحل و شهدای عظیم الشانی است که جان خود را برای امنیت و آسایش فدا کردند تا ما در سایه این امنیت بتوانیم اعیاد و عزاداری‌ها رل برگزا کنیم.

استاندار کردستان با بیان اينکه امروز در امتداد مسیر عید غدیر خم نظامی برپا شده که خار چشم دشمنان و صهیونیست ها شده و هیمنه پوشالی استعمارگران و رژیم کوک کش اسرائیل  را در هم شکسته است، گفت:کسانی که فریفته شعبده بازی‌های رسانه‌ای دشمنان هستند نگاه کنند که نظام ما از کجا به کجا رسیده است.

زارعی کوشا ضمن یادآوری این نکته که قبل از انقلاب کشور ما  برادر اسرائیل شناخته  می‌شد و دیگر مسلمانان جهان آن را حافظ منافع اسرائیل می شناختند، افزود:  امروز تمام دنیا جمهوری اسلامی را به عنوان دشمن اول رژیم صهیونیستی می‌داند.

وی عنوان کرد: در حالیکه ما در جنگ تحمیلی برای ایتدایی‌ترین تجهیزات نظامی با مشکل مواجه بودیم امروز در دنیا در صدر کشورهایی قرار گرفته‌‌ایم که تجهیزات بروز دفاعی را تولید می‌کند.

زارعی کوشا نظام اسلامی را پرچمدار مبارزه با قدرت‌های بزرگ و استعمارگر عنوان کرد که پس از شکست دشمنان در اغتشاشات سال گذشته امروز  گره‌های بین المللی را یکی بعد از دیگری می‌گشاید.

استاندار کردستان اضافه کرد: دستاوردهای نظام اسلامی  ثمره صبر و بصیرت مردم ، هدایت پیامبرگونه رهبری  و فرزندان شما مردمان پر افتخار است که فرزندانتان در نقاط دور و نزدیک کشور پا در میدان گذاشتند و دشمنان را نا‌امید و مایوس کردند.

وی خطاب به مردم بخش دلبران ادامه داد: هر وقت این نظام نیاز به پشتیبانی داشت مردم این دیار داشته های خود را تمام و کمال به میدان آوردند و مایه فخر استان کردستان شدند.

زارعی کوشا با بیان اينکه  وطیفه ما نسبت به این مردم سنگین است و همه مدیران استان هم قسم هستند که با برادری ، انسجام و کار شبانه روزی و جهادی قدم های موثری برای این دیار بردارند،تصریح کرد:

یقین دارم بخش دلبران که همواره پای کار نظام و انقلاب بوده و دیگر نقاط استان در این مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی و دولت سیزدهم دوران شکوفایی را تجربه خواهند کرد.